Nemáte nějaký typ na soudního znalce co by zhodnotil poškození bot, nejlépe v Brně? Jde mi o to, že mi praskla platforma u kozaček, a v Humanicu mě s tím poslali do háje, a to není poprvé. Prostě už mě v Humanicu štvou s jejich přístupem, kdy to nějaká rádoby vyškolená prodavačka ohodnotí a vždy reklamaci zamítne. i když vím, že to výrobní vada, není normální aby centimetrová platforma praskla, boty jsou neopravitelné a nenošené.
Nemáte někdo zkušenosti jak to chodí? Kolik cca stojí výlohy na soudního znalce?
Díky za tipy
a zase ten Humanic.... jestli stojí za ty nervy se s nimi vůbec hádat, když ta reklamačka nakonec stejně nedopadne v náš prospěch. Boty jsou sice hezké, ale kvalitou horší než na stánku... Loňské tenisky Esprit mi po 2 týdnech začínaly rupat a za sezónu byly úplně na odpis... myslím, že je úplně zbytečný se je snažit vyreklamovat s tím jejich přístupem (taktéž Humanic Brno) stačí si zadat "reklamace Humanic" ve vyhledávači a 98% lidí co si tam koupilo boty s reklamací nepochodilo.
nejsem si jistá ale myslím, že náklady na soudního znalce jsou opravdu vysoké. Ve finále vyšší než pořizovací cena bot, takže pokud Ti jde o pocit zadostiučinění tak do toho!
Ahojky, teta teď řeší podobný problém má po 3 zamítnuto a s posledním proto že prý si zničila podpatek sama ( nejlepší je že odřený klínek nereklamovala Odlupuje se jí to od toho klínku prostě a to byly celkem drahý... se takže asi tak. Teď to pošle znalci, pak jim to donese a oni ti vrátí všechny výlohy - znalec, pošta atd... hodně štěstí a jdi do toho, oni s lidma hodně vymetaj a málokdo zajde až sem !
Já jsem reklamovala tenisky zn. Mustang, cca za 2 tisíce, a vrátili mi peníze hned. Byla jsem teda reklamovat v Jihlavě.
Reaguji na mroskvicka: Samozřejmě že nechala. Ale když jsem jí vyvracela to co mi tvrdí o závadě, pořád se jen opakovala a nedozvěděla jsem se nic nového. Takže to bylo zbytečné.. Zkusím to ještě jednou na jiné pobočce, s ráznějším přístupem a pak na to půjdu přes znalce.
Já vím, že v Humanicu jsou boty kvalitou nic moc, ale ohledně těch reklamací, nenechám s sebou zametat. Uvidíme jak to dopadne
Reaguji na Comslie: Právě díky posuzování reklamací jsem v Humanicu přestala nakupovat. Naposled jsem tam šla s vytisknutýma paragrafama a málem jsem ta lejstra omlátila vedoucí pobočky o palici. Nárok na reklamaci samozřejmě máš, nenech se odbýt. Dříve než se obrátíš na soudního znalce tak ti může pomoci posudek nezávislého opraváře obuvi, který se na botu podívá a napíše, že se na vadu vztahuje klasická reklamace - mně to pomohlo, avšak až poté, co jsem kontaktovala soudního znalce, který mi toto poradil. Oni moc dobře ví, že nárok máš, pouze zkouší, jestli máš pevnější nervy než "paní prodavačky".
no humanic))) klasika... dej mi foto taky toho poškození, trošku se v tom vyznám.) ač nejsem znalec. No každopádně já vše řeším s panem ŠPAČEK ZDENĚK a nebo máš přímo v Brně institut kde je více znalců. Já teda neměla moc dobrou zkušenost a tak jsem přešla k panu ŠPAČEK ZDENĚK. Ale pokud to není tvá vina asi bych bojovala...
Pokud jste si jistá, že znalec bude na vaší straně do toho! Posouzení stojí cca 2tisíce a samozřejmě v případě výhry máte nárok i na proplacení výloh za posouzení. Známej podobně postupoval.. Klasicky se s nima soudil a dostal zpět peníze+výlohy na posouzení a myslim, že ještě nějaké výlohy za poštu apod. Nejlepší by bylo zeptat se na "ochraně spotřebitele" jak přesně postupovat. Třeba jim dojde, že to myslíte opravdu vážně a podělají se. Jen do nich, ať už konečně přestanou prodávat ty srágory pardon módní obuv na výstavku..
Taky mám negativní zkušenost s reklamací bot v Humanicu. Reklamovala jsem tam nenositelné boty. Jasně, že na mě zkoušely ty jejich finty, kde mi rádoby školená prodavačka po několika dnech oznámila, ať si ty boty zase vemu a podepíšu jí papír, kde bylo napsané, že na nich "nic neshledala". Když jsem s tím nesouhlasila, tak mi doporučila, ať si je zašlu ke znalci, kterého bych si já musela platit, ale jí stačil "jediný odborný pohled", aby jakože poznala, jestli jsou boty nositelné, nebo ne... Už z principu jsem to tak nenechala, nakonec jsem svoje peníze sice dostala zpátky, ale v Humanicu si už nic nekoupím!!
Jsem teda asi jedna z mála jak tak čtu, ale mám s Humanicem opačnou zkušenost. Byla jsem až překvapena, že reagovali rychle, klidně a hlavně pozitivně. Koupila jsem si u nich botky, ve kterých jsem za cca měsíc prochodila tak 100 km (což jsem samozřejmě neříkala u reklamace) a uplně se rozpadly. Šla jsem tedy na reklamaci, kde sice konstatovali, že mají ošlapanou podrážku, ale mám jen jen měsíc, takže mi okamžitě vyplatili peníze zpět. Takže za mě dobrý ... Ale je to asi poprvé kdy mi nějakou reklamaci uznali, většinou mi taky řeknou že mám smůlu a reklamaci zamítnou.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.