zdravím objednala jsem přes slevotéku zájezd a již jsem uhradila částku, ale zjistila jsem, že jsem napsala chybně mail (kam mi já přijít voucher) nevím co teď mám dělat, ja jim dokážu, že jsem to poslala a že to jsem já?
Reaguji na pettite94:
určitě na jejich stránkách bude nějaký kontakt, kde zavolat nebo napsat..
Reaguji na Fragma10: to ano, ale bojím se, že už ten voucher poslali někomu jinému na ten mail co jsem zadala
Reaguji na pettite94:
Měla jsi tam hned zavolat, aby jsi tomu zabránila. Jestli to bude např. na tvoje jméno, je možné, že by byl poslaný voucher někomu jinému neplatný, ne?
Je nějaký důvod proč to řešíš přes omlazení a ne přes slevotéku? Tohle fakt nepochopím, někdo něco někde blbě zaplatí/vyplní a než aby to řešil se zákaznickou linkou dané firmy, tak to řeší přes "portál slepic" (omlouvám se, nikoho se nechci dotknout, jen tak omla poslední dobou říkám ) kde ti stejně nikdo nic chytrého neporadí
Reaguji na Ciiicaaa: protože slevotéka přes víkend nefunguje moudronosko vysloužila sis na Omlázku přezdívku moudronoska, protože všechny příspěvky komentuješ opravdu "chytře" zajímalo mě, jestli nemá někdo zkušenost s danou věcí
Cituji pettite94: vysloužila sis na Omlázku přezdívku moudronoska, protože všechny příspěvky komentuješ opravdu "chytře"
Nebudu raději prozrazovat, jakou přezdívku zde máš ty Ale to je vedlejší, tady ti všichni řeknou, že si máš zavolat na jejich zákaznickou podporu, kde logicky prokážeš, že je to tvé, dokladem o zaplacení. Tohle snad musí být jasné i člověku s průměrným IQ, nejen moudronosce
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.