Ahojky slečny/paní,
máte prosím některá z Vás zkušenosti s e-shopem soliver.com?
Ráda bych si tam objednala nějaký hadřík, ale bohužel se mi to nedaří.
Nakupovaly jste tam někdy a vše proběhlo v pořádku?
Mně se nedaří objednávku dokončit... zboží dám do košíku... dám buy now... a please wait a nic.
Nebo nevíte o někom, kdo by mi obchod zprostředkoval - nebo který prodejce např. objednání této značky nabízí např. na mmb?
Děkuji za Vaše názory a postřehy.
Zkoušela jsem to a před dokončení platby tam naběhne nějaká hláška, že objednávku nelze dokončit. Proč tam nezkusíš napsat? To by bylo asi první, co bych udělala, je to jednodušší, než zakládat téma, případně hledat zprostředkovatele. V podmínkách mají, že do ČR zasílají.
Děkuji moc za Tvoji reakci - zkoušku, mně to právě nic nehlásí, po buy now mě to po chvíli opět přesměruje na začátek nákupu.
Jinak samozřejmě - nejdříve jsem tam napsala, dále jsem zavolala na jednu prodejnu S.Oliveru v ČR, na další dvě jsem napsala dotaz atd., ale bohužel. Z e-shopu mi odepsali, že občas se vyskytnou technické problémy, takže zkoušet, zkoušet. Já už to ale zkouším 5. den a stále nic. No, a v obchodech v ČR ten kousek k dispozici není v žádném krámě. Na e-shopu je prý kompletní - největší výběr. Njn, jenže když to nejde objednat. Je to právě e-shop pro ČR, Slovensko, Polsko, Chorvatsko atd., vím, že posílají do ČR - právě proto to zkouším a právě proto jsem založila toto téma, abych se optala, zda některá slečna/paní má s tímto e-shopem nějaké zkušenosti - zda se jí podařilo objednávku dokončit, jak dlouho čekala na zboží, zda třeba zboží vracela, jak to probíhalo atd. - jde mi o postřehy, případně nějakého zprostředkovatele - prodejce např. na mmb, který by měl možnost S.Oliver objednat, když ten e-shop nyní bohužel moc nefunguje. Narazila jsem na jednu paní na mmb, ale na e-shopu cena včetně dopravy a slevy cca 1.600 a ona mi nabídla cenu necelých 2.200 - což už mi přijde trošku moc:/.
také mi to holky nefunguje, až někdo přijde na řešení, tak šup sem s ním
Já jsem jim tam nakonec taky psala. A oni mi odpověděli, že to předali IT oddělení a budou mě kontaktovat během týdne.
Reaguji na Daisydee: Omlouvám se, netušila jsem, že už jsi zkoušela všechno možné. Já bych ještě asi počkala, dávat někomu provizi x set by se mi nechtělo. Navíc, pokud to nejde objednat nám, nevím, proč by to nějaké paní na mmb šlo. To jedině pokud má jiný zdroj.
whisper: Vůbec se neomlouvej, v pohodě. No, právě, že ty x set položkové provize se mi také dávat nechtějí:/. Paní ale asi určitě musí mít jiný zdroj, protože na e-shopu bylo dané zboží už jen v jedné velikosti a ona mi napsala, že má dostupné všechny velikosti, by mě zajímalo, kde Ti prodejci berou takovéhle zdroje.
Jinak mě to také nedalo a napsala jsem tam ještě jednou, že jsem to zkoušela již několikrát, že to zkoušelo i více lidí - zaúkolovala jsem tím totiž bráchu, kamarádku atd. a také nic, tak mi odepsali to samé, že to předají v pondělí IT oddělení, a že mě budou kontaktovat. Snad to tedy rozchodí.
S.Oliver jsem si v poslední době docela oblíbila, dle mého mají celkem kvalitní kousky - tedy co jsem zatím měla zkušenost - nemůžu si stěžovat.
Bodavka: Jakmile budu vědět víc - nebo až se mi podaří objednat, dám vědět.
Tak mně už to funguje - objednáno - JUPÍ.
Odpoledne mně ještě psali o moji přesnou adresu a dále ještě chtěli číslo S.Oliver karty a můj vstupní e-mail, no, a kolem 20.té jsem to zkusila a už to naběhlo, takže paráda.
Tak můžeme směle utrácet.
Reaguji na Daisydee: dobré zprávy , tak hlavně, že si neunáhlila a neobjednala od pani z mmb
Reaguji na Daisydee: Mně už to také jde. Navíc mi ještě poslali slevový kód. Věděla jsem, že se to nějak vyřeší.
Bodavka: Fajn, že to už funguje.
Whisper: Jj, mně za odběr novinek poslali 10% slevový kód, který jsem s radostí využila.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.