I kdybys tam šla s tou představou, že vezmeš dárek a opravdu půjdeš, máš nervy z ocele a nepodlehneš, tak si představ, že oni mají tvůj telefon a adresu. A už jen to, že ti pak budou každý týden volat a ty s tím nic neuděláš (nějaké písemné odstoupení od souhlasu s uložením tvých údajů je prostě na dlouhé lokte a zbytečné), bude tě to otravovat atd.... Schránka taky každý den plná blbostí... Stojí to za tu deku zdarma? Protože oni ti opravdu volat budou. A hlavně i x dalších spřátelených firem, které k tvým údajům mají přístup.
Reaguji na sartre: jo to je přesně ono, akce pro důchodce, kde jim prodají peřiny za 20tisíc a pak brečí v telce. nešla bych nikdy
Cituji tereza2708: dokonce slyšela, že tam mladší ročníky nechtějí pouštět, protože vědí, že na ty už ty jejich hry nemusí tolik platit.
Koukám, že jsi to napsala dřív než já . Je to pravda.
Cituji Missy21: Pan prodávající ze mě tedy udělal nechápavého člověka, který nejspíš do týdne umře podchlazením a alergiemi nebo sežráním brouků z mé současné deky a ještě budu mít na svědomí celou moji rodinu
Přesně takhe to tam chodí
Co je to přímo za firmy? Dělám nádobí u Zepteru a naopak vítáme mladé lidi na prezentačkách, i když si nic nekoupí a většinou je tam i usazujeme s tím, že si nic nekoupí, protože jsou to většinou studenti a staré lidi si zvát ani nechceme, protože těžko si člověk s důchodem 8 000,- bude pořizovat nádobí za 20 000,-. Pokud to ovšem není stálý zákazník, který si sám vyloženě přeje podívat se na novinky a eventuelně něco přikoupit. Nedokážu si ani představit, že bychom lidi zamykaly v místnosti dokud si něco nekoupí, ačkoliv vím, že lidi od Bioptronu to prý dělají, což je škoda. Citové vydírání? Pokud mi paní u stolečku říká, že si nehodlá kupovat drahé nádobí, tak jí ho nenutím, protože je to ztracený čas a toho je vždy málo a pokud bych jí ho stejně vnutila, tak to bude akorát nespokojený zákaznímk, který do 14 dnů zruší smlouvu a ještě mě bude všude pomlouvat. A ano jsem nepříjemná na lidi, co jen obráží naše prezentace nic si nekupují příjdou se týden co týden jen najíst a berou si jako dárek švýcarskou kosmetiku, kterou si já třeba ani nemohu dovolit a zase se jim musí věnovat čas, který jsem mohla trávit s lidmi, co o produkty mají opravdový zájem.
Za týden jdu na předváděčku společnosti Top Moravia. Chci se zeptat,zda znáte tuto firmu a máte zkušenosti s jejich předváděcími akcemi?
PS: Jo a nádobí Zepter je vyrobeno v Itálii (né v Číně).
Reaguji na KattyBelle: Jo no znám jednoho co dělal prezentačku taky nádobí prodal důchodcům několik pánví za 5000,- s tim jak je to úžásný a vedle byl přitom nějakej obchodák kde ta samá pánev byla za 500,-. Ono nejde o to vnutit. Prodejce jim nesmí nutit jako To si musíte koupit. To by pak nic neprodal, ale nutí je podvědomě psychologií. Prostě je to jenom lákadlo na blbosti za X tisíc a je jedno jestli je to Zepter nebo něco jinýho. Kdybych na to měla čas taky se tam přijdu jen nažrat a vybrat jim dárky za tu plnou schránku letáků a otravný telefonáty.
Reaguji na elle11: Aha tak to my máme pevně stanovené ceny. Čas od času jsou slevy, ale ty se vztahují na všechny zákazníky. Krom těch stálých, kteří mají určitou menší slevu pokaždé (asi jako když si ve svém oblíbeném butiku zřídíte kartičku, tak s ní máte vždy slevu třeba 10%). Nevím jak je to v jiných kancelářích, ale v té naší se ani to podvědomé vnucování a hraní na city moc nenosí, protože to není moc potřeba, lidé Zepter znají. Spíš je pak u lidí problém financí, což jak už sem psala výš, tak nemá cenu dál řešit člověka, který možná chce ale nemůže si to dovolit koupit.
Reaguji na Krvinkaxxx: A to by ti fakt stálo za to obětovat třeba dvě tři hodiny, aby jsi potom dostala nějakou nepoužitelnou kravinu?
To už je snad lepší chodit do obchodů s potravinama a tam obejít všechny ochutnávky, a že jich třeba v pátek Globusu je. Najíš se a občas dostaneš i nějaký vzorek (vlastní zkušenost, hostesku jsem dělala a občas se někdo podřekl, že tam chodí jen za těm ochutnávkama se najíst )
Cituji KattyBelle: A ano jsem nepříjemná na lidi, co jen obráží naše prezentace nic si nekupují příjdou se týden co týden jen najíst a berou si jako dárek švýcarskou kosmetiku, kterou si já třeba ani nemohu dovolit a zase se jim musí věnovat čas, který jsem mohla trávit s lidmi, co o produkty mají opravdový zájem.
Tak takhle jsme jednou byli s přítelem pozváni do Zepteru v ČB. Když jsme tam přišli, řekli nám, že jsme na tuto předváděčku moc mladí, ale ať počkáme, že nám donesou aspoň dárek. Hmmm, to bylo překvapení, když nám přinesli okenu...
Cituji sartre: To už je snad lepší chodit do obchodů s potravinama a tam obejít všechny ochutnávky, a že jich třeba v pátek Globusu je. Najíš se a občas dostaneš i nějaký vzorek (vlastní zkušenost, hostesku jsem dělala a občas se někdo podřekl, že tam chodí jen za těm ochutnávkama se najíst )
To je naopak jeden z nejlepších a nejúpřímějších reklamních prostředků, protože ochutnáš kousek něčeho a už víš jestli ti to chutná nebo ne. Ale na předváděčkách chtěj aby sis koupila nákou blbost o, který ani nevíš jestli bude fungovat za několik tisíc.
Reaguji na Geri: Jako fakt? Tak to je docela sranda. My jsme naším regionálním říďou nucený dávat kosmetiku. Koukám že v ČB se s tím nepárají, mě by manažerka asi zabila kdybych někoho vyhodila s tím, že je moc mladej. Zrovna dneska jsem měla na prezentaci osmnáctiletou holčinu, co je ještě ve čtvrťáku, byla nadšená, ochutnala a dostala emulzi na ruce aniž by si něco pořizovala.
Byla jsem jednou a už bych nešla. Šli jsme s mamkou, ukecal nás do toho známý, co tam jeden čas pracoval... taky nám byl slíbený dárek, jídlo zdarma a samozřejmě ujištění, že určitě nemusíme nic kupovat. Kromě nás tam bylo pak asi 6 důchodkyň, mladý člověk žádný. Paní, co to měly na starost, byly tak přeslazený, že se mi znechutily už od začátku... pochválily mi snad všechno od vlasů po boty Ale co bylo po skončení tý předváděčky! Fakt nám ty hrnce doslova nutily, přemlouvaly... dokonce prej, že bysme si je měli pořídit hned dvakrát, když se za chvíli určitě vdám (v tý době mi bylo asi 15 ). No vůbec se nedaly odbít. Když jim mamka už asi po pátý řekla, že si to kupovat nebude, že na to ani nemá (některý ty hrnce stály i 60 000 ), začla jí paní sepisovat plán splátek No musely jsme odtamtud doslova utéct...
Jo, a jako ten dárek jsme nakonec dostaly jejich reklamní dvd
Já jsem na takový předváděčky vždycky hrozně chtěla, zajímalo mě jak uplatňují ten nátlak, že si někdo může koupit takovou blbost za takový peníze.
Jako dárek měly být salámy, tak jsem tam šla. Salámy jsme opravdu dostaly.
Protože jsem mladá, tak jsem problém neměla, ale babičku už ke konci akce bolely záda, když jsme tam seděly 4 a půl hodiny.
Jestli si vytipuješ nějakou akci, kde tě zaujmou dárky, tak určitě doporučuji. Alespoň jednou za život. Já, protože jsem věděla, že si nic kupovat nebudu, tak jsem to brala jako dobrou zábavu, přišlo mi to legrační. Ale abych se přiznala, tak mě zaujal vysavač, předváděli tam i jak funguje, že vysáli nejdřív normálním a pak tím jejich a ukázali kolik mají v nádobce svého vysavače prachu (už ovšem neukázali kolik by vysáli napodruhé nebo proti světlu). Každopádně zabili to cenou 65 000, to jsem se mohla jenom zasmát.
Co já vím, tak nikdo si nic nekoupil, ale dárky dali v pohodě všem. Aby jsme ten dárek dostali, tak jsme museli vyplnit kartičku se jménem, datem narození a myslím adresou, ale nikdo nemůže zjistit, když si to vymyslíš. Taky mám pocit, že už i ti důchodci jsou odolnější, že se nenechají nachytat, ale jdou si tam jenom pro ty dárky.
Šla bych klidně znovu, byla to dobrá zábava. Nejlepší je, když se zeptáš na úplně logickou otázku, která odhalí, že to co inzerují je blbost a oni se to snaží nějak okecat- ptala jsem se, jak se míchá omáčka ve spodním hrnci, jak se z hrnců udělá ta pyramida, abys ušetřil energii, prý není potřeba míchat, protože jsou ty hrnce lepší.
Byla sem, jako mladší a teď nedávno na Tupperware u tety - nic sme nekoupily, ani nedostaly - jednou teda myslim jídlo, ale to nás hrozně přemlouvali známí, ať tam s mamkou deme vůbec. Ony ty dárky sou lákavý, ale dost pochybuju o té kvalitce a tak, každopádně když už tam člověk de, tak je pro mě hrozně zajímavý (a svým způsobem zábavný) sledovat právě jak se snaží prodávající přesvědčit, jakým způsobem se snaží zalíbit, kudma na ty lidi de. Jinak je to celý o ničem, ale tohle mě tenkrát bavilo.
Předváděčky doma sou spíš trapný - člověk si to jako i užije, většinou to předvádí kamarádka kamarádky a nikdo na vás netlačí (tupperware, kosmetika...), ale je tam takový dusno, když si nix nekoupíte, páč na netu je to o polovinu levněji...ale hostitelka dostane dárek, takže vlastně uděláte dobrej skutek
Důchodců, co se dobrovolně vydají do spárů psycho-prodavačů je mně upřímně líto. Jakmile někdo začne zkoušet něco takovýho na mě, nebo na mý rodiče (kteří už se důchodovýmu věku dost blížijou), tak začínám být agresivní a nepříjemná. Oni by sice nic nekoupili, páč na to nemají - a sou už poučení z dob minulých (ano, od podomních prodavačů přece jen kdysi něco koupili, ale né za desetitisíce, na to nebyly prachy, ale ono stačí za pár...) - ale mají tendenci se omlouvat a vysvětlovat proč nééé a přitom tomu člověkovi absolutně nic nedlužijou! štve mě to hlavně proto, že já sama tyhle tendence mám a dost se snažím naučit, že nejsem povinná kupovat si něco, co mně někdo vnucuje a to bez pocitu viny.
Reaguji na KattyBelle: Zepteru musím hrozně pochválit stíny (od té příbuzné značky nějaké...)! Byly jednou jako dárek k lístku do kina, takový šedý-skoro černý a krásně se s nima stínuje a stmavujou jiný stíny. Nebýt to tak drahý, tak si jich pořídím i vícero, no třeba až začnu vydělávat...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.