Ahojky holky,
nakoupila jsem si v tomto krámě pár podprsenek, nemám s nimi žádné problémy, až na jeden druh. Pořád mi z ní vypadává kostice, buď při praní ( i v pytlíku na prádlo ) anebo i dokonce při nošení. Už jsem tuto jednu podprsenku byla reklamovat cca 6x, pokaždé doma v Jihlavě kde mi ji vždy ochotně okamžitě vyměnili za novou. Naposledy jsem ji však šla reklamovat do Palladia v Praze a tam mi novo dát nechtěli, ale klasicky sepsali reklamaci. nic proti ...jenže teď mi přislo rozhodnutí, že se reklamace zamítá protože je na podprsence vidět že jsem ji nosila příliš často - podotýkám že ji mám pouze 4 měsíce ! docela mě to naštvalo, ale co s nima zmůžu, ...napadlo mě ale jít tuto samou podprsenku reklamovat opět do Jihlavy, ale nevím, zda když ten kód třeba zadávají do pc jestli jim tam nevyjede že už jsem ji reklamovala...co myslíte? co byste dělaly krom toho že už si tam asi žádnou nekoupím s tímto přístupem:-/ díky za reakce
Stalo se mi tam s podprsenkou to samý, ale koupila sem jí ve slevě za pár korun a neřešila sem to. Jinak nechápu co je to jako za důvod, že si to nosila příliš často? i kdyby každej den tak se to nemá tak brzo zničit.
Já právě zůstala stát jak opařená když mi tenhle důvod sdělila, jenže pak mi došlo že co s tim zmůžu ? můžu se proti jejich rozhodnutí odvolat, ale beztak to zamítnou pak podruhé...jako stála jen 550 ale stejně mě to štve ..
jediné co zmůžeš je kontaktovat čoi. Mojí kamarádce zase v humanicu nevyreklamovali boty, protože je prý nosila s "prokazatelnou" vadou..tak mi vysvětlete, jak může vědět, že se jí do půl roku odlepí podrážka?
Tak holky, v jihlavě mi ji vyměnili za novou...je to docela divný, že v různých obchodech jedný značky uplnatňují zcela jiné postupy...
Zdravím všechny,
minulý měsíc jsem si koupila podprsenku v Intimissimi v Liberci (viz obrázek) a nyní jsem zjistila několik vad: za prvé byla podprsenka již z prodejny propíchnutá na dvou místech blízko vedle sebe v košíčku (jakoby od sešívačky - ve skutečnosti předpokládám od nějaké pitomě nastřelené cedulky nebo něco takového) - toho jsem si v obchodě ani při prvním nošení nevšimla, asi se to po vyprání trochu rozlezlo. Dále už podprsenka není pěkně hladká, ale košíčky jsou hrbolaté (i přes šetrné praní). A poslední věc - v místech, kde se košíčky spojují se střední částí (mezi prsy) začínají být vidět švy - bojím se, že by se časem páraly.
Co myslíte, mám důvod k reklamaci? Myslíte, že mi ji uznají?
Jinak PC podprsenky 599 Kč, ale teda kvalita horší než u práskačky za tři čtyři stovky z konfekce.
06_underwear.jpg
Reaguji na Anyt:
Také jsem z Liberce a kupovala jsem si podprsenku ( už je to tedy déle) a ten přístup při vyřizování - na ránu. Ženská byla pomalu uražená, že jdu podprsenku po měsíci a půl reklamovat, proč si raději nekoupím novou, vždyť stále jen 600Kč - takhle mi to řekla. A to jsem ji měla na sobě tak 5x - 6x. Takže hrůza. Ale koukala jsem, že teď už tam neprodává - jsou tam jiné holky tak by to mohlo být snad ok. Ale rozhodně bych to zkusila. Jinak podprsenka nádhernááááá
Reaguji na Gogelka17: Děkuju za reakci, to se mám na co těšit. I když je pravda, že se možná změnil personál, protože já jsem tam zastihla příjemné holky. Ale mám tam z nich pocit, že jejich firemní politika je prodat za každou cenu - soudím dle způsoby obsluhy. Tak snad nebudou odmítat reklamaci zuby nehty. 600 Kč sice není nějaký balík peněz, ale bohužel tady ta kvalita neodpovídá ani této ceně. - Snad kdyby byla ve slevě za tři stovky, tak ji ještě donosím, protože pod světlé a bílé vršky se zase hodí, ale jinak s ní už moc parády neudělám. Kromě toho se bojím toho párání. Na fotce vypadá pěkně, ale asi od nich tyhle hladké podprsenky moc nevydrží, některé, co byly v obchodě už měly občas zatržená vlákna, takové zdefromované košíčky... Takže doporučuji nechat si přinést ještě nezkoušenou, zabalenou v pytlíku ze skladu. Zvlášť u těhle "basic" podprsenek mají totiž nějaké zásoby.
Tak jsem byla reklamovat podprsenku včera ve Fóru v Liberci. Dvě prodavačky mi ji po odůvodnění s pochopením a s ochotou přijaly, tak jsem se zaradovala. Jenže zároveň řekly, že peníze se v případě uznané reklamace nevrací. - Zákaznice si může vybrat zboží téže hodnoty. Z toho moc nadšená nejsem, tohle byla totiž jediná podprsenka po dlouhém zkoušení, která mi tam byla. A žádná tílka, "pyžámka" nebo kalhotky (jak prodavačky navrhovaly) momentálně nepotřebuji. Možná zvážím darování/prodej voucheru někomu jinému, nebo si zkusím vrácení peněz "vydupat".
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.