Ahojky, měla jsem jejich ekonto asi 5 let, nemůžu si stěžovat na online bankovnictví, ani zákaznickou podporu, ale poplatky jsou prostě moc velké, když tam neposíláš nad těch 15tis. nebo kolik chtějí.
Koncem roku jsem si zařídila účet u mBank a jsem nadmíru spokojená! Všechno bez poplatků, obsluha naprosto jednoduchá, potvrzování pomocí sms, byla jsem fakt moc mile překvapená, třeba pin na kartě si můžeš také změnit online.
Tulipan
Já mám RB dokonce jsem tam chvilku pracovala. Nestěžuji si, zatím jsem neměla žádný problém. S internetovým bankovnictvím jsem naprosto spokojená. Výběr z cizího bankomatu děs...39,90 Kč. Z vlastního nechci kecat ale mysím, že 9,90Kč
Ahoj, mám ekonto taky nějakou dobu, internetové bankovnictví je tedy nedostižné, nic lepšího jsem ještě nenašla. V lednu ale začaly potíže, nejprve s výměnou platební karty, kdy jsem přes všechny urgence dostala novou kartu až 14 dní po skončení platnosti té staré a následně dalších 14 dní lámala z banky nové PIN ke kartě, kterou jsem nemohla vůbec používat. PIN poslali obyčejně, na nějakou moji starou adresu, takže po městě běhá člověk, který má pravděpodobně PIN k mé kartě. Do toho mne dost obtěžovali s osobním finančním poradcem. Toho jsem ale poslala k šípku, a od té doby co karta zase funguje jsem spokojená. Platby a vše ostatní co mohu s účtem přes internet dělat mi vynahradí všechny negativní zkušenosti.
Ahoj, já mám teda R a jsem spokojená, internetové bankovnictví super přehledné...paráda až na ty poplatky to je jediné velké mínus.....podle mě to je banka na střední a vyšší vrstvu, ten kdo ma menčí příjem neplní obraty je chudák protože platí velké poplatky....a to se teda nevyplatí
Já jsem tam už cca 8 let (dříve u e-banky) a jsem spokojená až na ty poplatky...to je teda děs, nedávno jsem s hrůzou zjistila při výběru v jiném bankomatu, že mně strhli 39,90 což se mně teda zdá opravdu přehnané...a bankomaty R zrovna nejsou na každém rohu takže vždycky nemám čas je hledat a běhat po městě! Ale je fakt, že internetové bankovnictví mně naprosto vyhovuje, když vidím kolegy v práci jak pořád musejí se vším běhat do banky, dělat příkazy a já si v klidu u PC naťukám co potřebuju....takže zatím jim ty poplatky toleruju
Cituji Hannah5: když vidím kolegy v práci jak pořád musejí se vším běhat do banky, dělat příkazy
vždyť snad všechny banky mají netové bankovnictví, takže otázkou je, proč ho nemají kolegové v práci a zbytečně chodí s příkazy do banky.
kdysi jsem měla KB a teď už několik let e-konto. teda dvě e-konta, máme doma jedno spořící a jedno na běžný provoz. to spořící sice stojí poplatky, ale je to pro nás pohodlný, prostě klikáme v jednom okně a jsme líní to měnit.
za mě raifka obecně velká spokojenost (zvlášt při sprovnání s dementními systémy KB ). do banky skoro nepáchnu, a když už, tak mam zkušenosti tak půl/půl, ale spíš dobrý, nikdy vyloženě průšvih. jednou nám dokonce obrovsky vyšli vstříc, když jsme potřebovali narychlo vybrat peníze na auto a neměli jsme to předem nahlášený. klobouk dolů, nedělali s tím žádný cavyky, jako že to nejde a tak. takže já doporučuju
Raifka je opravdu příšerně drahá, když tam neposíláš pravidelně těch 15 tisíc. Jiné problémy jsem s ní neměla. Přesto jsem přešla k m-bank, která je úplně zadarmo za všech okolností a nemusím tam řešit, jestli jsem něco tento měsíc na účet poslala anebo ne.
Bohužel, m-bank taky neposílá domů kartu zrovna nejbezpečnějším způsobem - taky jen jako obyčejnou poštovní zásilku v obálce. Teprve ale až po Tvé aktivaci je funkční. /Málem jsem tu obálku s kartou vyhodila, protože odesílatel je z Polska a já jsem to považovala za nějakou nevyžádanou reklamu: Ještě, že jsem ji nakonec otevřela....a mám hezkou platební kartu s obrázkem delfína
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.