arrow
profile_image
najana
od 16. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

kosi A to jsi si ten Redken nechala poslat a nechala jim ho na poště?

arrow
Neprodává v Bazaru

najana
kosi A to jsi si ten Redken nechala poslat a nechala jim ho na poště?
Nediv se, že firmy zvedají cenu poštovného, když si nějak musí nechat zaplatit tyhle "dobráky", fakt to nepochopím, když nevíš, tak neobjednávej...

arrow
profile_image
najana
od 16. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Evča82
Evi, zadrž. Já jsem kosi v tomhle smyslu pochopila, tak jsem se ptala, to ale neznamená, že to neudělala... I když zní to tak...

kosi
Mám na pošte šampón Redken Extreme, a silne uvažujem o tom, že si ho nevyberiem. Najprv som naň čítala samé chvály, ale tu mnohé píšu, že nie je až taký super, tvrdé vlasy, mastné korienky, atď. To fakt nepotrebujem za tolké prachy. Tak neviem.
kosi
Tak som sa rozhodla, že ho nechcem. Namiesto toho som si v DM kúpila od Rellé, či jak sa to volá, Pre hladké a lesklé vlasy ako od kaderníka, bez silikónu, za 90 Sk, a som véľmi spokojná
Ovšem pokud ano, taky mi to nepřijde správné...

arrow
profile_image
kosi
od 21. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

najana
Evča82
Čo je na tom divné? Mám právo sa ešte nakoniec rozhodnúť, či ten tovar chcem alebo nie. A hádam si nemyslíte, že to poštovné nie je aj tak navýšené. Napr. z Čiech sem na Slovensko si s kludom zapýtajú poštovné 600 Sk!, myslíte si, že to je normálne??? Prehnané až až. A aj cena tej kozmetiky je dobre navýšená. Čo je na tom šampóne také zázračné, aby stál 700 Sk? To by v ňom muselo byť aj striebro.

kosi
Čo je na tom divné? Mám právo sa ešte nakoniec rozhodnúť, či ten tovar chcem alebo nie
Co je na tom divné? Minimálně to, že se svým jménem zavazuješ podle obchodních podmínek zboží vyzvednout. Nedodržíš slovo, to je na tom divné. Prodejci vzniknout náklady se zabalením a odesláním - nebo si snad myslíš, že za to neplatí nebo co? Jenom proto, že ty si to nevyzvedneš, on přichází o peníze. Nedělám z nich chudáky, ale pravidla poctivého obchodu by měly ctít obě strany.

Právo rozhodnout máš v okamžiku výběru, nikdo tě nenutí od nich objednávat.

kosi
Čo je na tom šampóne také zázračné, aby stál 700 Sk? To by v ňom muselo byť aj striebro.

Sorry, ale jinou reakci snad ani nečekáš. Tak ho nekupuj, když se ti to zdá drahé.

arrow
profile_image
kosi
od 21. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Leo
Asi si si neprečítala, čo som písala o tom poštovnom. Oni s týmto rátajú a pekne to majú započítané ako v tovare, tak v poštovnom, tak z nich nerob chudákov.

kosi
Měla jsem napsat, že nereaguju na Slovensko, ale celkově. A i kdyby, i tak jsi přistoupila na ty podmínky, takže nevím, co řešíš.

kosi
tak z nich nerob chudákov
Psala jsem, že z nich nedělám chudáky. Ale když se ti to nelíbí, tak u nich nenakupuj, ne? Když jich takových bude víc, zlevní

arrow
profile_image
najana
od 16. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

kosi
Čo je na tom divné? Mám právo sa ešte nakoniec rozhodnúť, či ten tovar chcem alebo nie
Kosi, to není jen divné, to je sprosté. Právo rozhodnout jsi se měla několikrát předtím - mohla jsi si prohlédnout deset šamponů a vybrat si jaký chceš a i těsně po objednání jsi mohla ještě e-mailem objednávku klidně zrušit. Ale nechat si to poslat, nechat je zaplatit poštovné a balné, to je (přinejmenším) neetické. Mimochodem, to poštovné za Tebe ve výsledku platíme my...

Nutno podotknout,že šampony od Redkenu rozhodně nevycházejí draho. Tím, že se musí ředit, jsou snad nekonečné. Vzhledem k tomu je ovšem lepší začínat s těmi vzorky za stovku a vybrat si ten správný. Mimochodem, mně to minibalení vydrží déle než normální balení např. přírodního šamponu Urtekram...

arrow
profile_image
kosi
od 21. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

najana
Asi ti ušlo, že som SK a nakupujem niekde inde, a tam v ponuke vzorku nemajú. Keby to bolo také jednoduché, tak to tak urobím. A nie som jasnovidec, takže nemôžem dopredu vedieť, či bude šampón dobrý. A bohužiaľ, až keď mi to prišlo, sem písali mnohé, že až taký dobrý nie je. Tak snáď, keď tu tá možnosť je(aj keď nehovorím, že úplne správna), prečo by som ju nevyužila.
Je mi jedno, čo si o tom myslíte, nie som jediná na svete, čo to urobila a ako som už písala, oni s tým počítajú a nemusíte ich ľutovať, že im nedajbože vznikajú škody, pri tých pálkach, čo si zapýtajú za tovar. Lebo môžete mi veriť, že aj oni sa chcú len nabaliť, tak ako všetci.

arrow
profile_image
najana
od 16. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

kosi
Asi ti ušlo, že som SK a nakupujem niekde inde,
Ne, opravdu mi neušlo, že píšeš slovensky
To ovšem neznamená, že si nemůžeš objednat v ČR. Většina obchodů od nás posílá i do SK, za kolik, to nevím, přiznávám, že jsem to nikdy nezkoumala, neměla jsem důvod.

A všechny škody, které nějaký zákazník způsobí ve výsledku zaplatí ostatní zákazníci, jim škoda nevznikne, oni prostě zase zdraží poštovné.

kosi
Tak snáď, keď tu tá možnosť je
Jenže ona tam v zásadě není, ty jsi se jednoduše závazala zboží zaplatit a převzít. Být obchodník, vymáhala bych po tobě náhradu škody.

kosi
nemusíte ich ľutovať
Lituju všechny, kteří dodržují pravidla a díky lidem jako jsi ty, je to poštovné dražší.

najana
Většina obchodů od nás posílá i do SK, za kolik
Většinou za dost, co jsem tak viděla. Ale tak.. vy zase tady skoro všichni objednáváte ze zahraničí, zejm. z lookfantastic a tam je jedno, jestli posílají do ČR nebo SR.

Tím bych tuhle pa-debatu uzavřela, alespoň z mojí strany.

Body full nebo double? Plete se mi to se Sebastianem
Fakt mi nesedíííí, nejdou mi po něm rozčesat vlasy. Pomohlo vám, že jste rozdělily tu péči (šampon s něčím jiným a kondicionér taky s jinou značkou)?

arrow
profile_image
kosi
od 21. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Liz
nakupuješ na Slovensku za dvojnásobek, než bys mohla nakupovat jinde a tak to taky zůstane, protože s tímhle přístupem se s Tebou lidi, kteří prodávají Redken ani ne za půlku (ebay) rychle vyběhnou
No vidíš, ako dobre, že som ho nevyzdvihla
Fakt to už nechcem rozoberať, ale človek si zásielku nevyzdvihne aj z iných, vážnejších dôvodov (napr.havaruje a je v nemocnici) a to tiež budete naňho útočiť, že nedodržuje podmienky?
Ale uzavrime to, prekvapuje ma len, aké ste idealistky.

arrow
profile_image
najana
od 16. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Liz
udělala jsem pár těhle zkušeností a ZÁSADNĚ objednávám a přeposílám jen předplacené zásilky.
To Ti to udělali i takhle osobně? Tak to už je totálně síla. Sakra já jsem asi naivní...

Mě je právě líto, že to takhle končí. Zahraniční objednávky platím dopředu, jinak to nejde, ale pokud mám možnost výběru (české e-shopy), tak si raděj vyberu dobírku na poště. Nějak mi je to příjemnější... Jenže spousta e-shopů už takhle ani posílat nechce. A je jasný proč. Chjoo

arrow
profile_image
kosi
od 21. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

najana
šampony od Redkenu rozhodně nevycházejí draho. Tím, že se musí ředit
Všetky šampóny sa majú riediť, aspoň na našich flaštičkách to píšu na každom šampóne, aj keď to všetci už dávno vedia. U vás nie?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené