arrow
Neprodává v Bazaru

Asi před rokem jsem si koupila sedačku do obýváku Beddinge Lovas. Jelikož pracuji na PC, na sedačce jsem vyesdávala převážně na jednom místě pár hodin denně..jenže ani né po půl roce se matrace od sedačky proseděla a je "prohnutá" a tedy k sezení na dalších místech nepohodlná. Chci se zeptat, zda s tímto máte nějakou zkušenost...Přemýšlím o reklamaci.Sedačka nebyla nejlevnější a měla by něco vydržet...

Jedná se o tento typ: http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S198742 66

arrow
profile_image
Rai
od 27. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

No na sedačku docela levná je, ale každopádně v popisu u ní píší "Jednoduchá matrace z pevné polyuretanově pěny, kterou můžete používat každou noc." takže by to na reklamaci určitě bylo, vzhledem k tomu, žes ji vystavovala jen zátěži, pro kterou je vhodná (je jedno, jestli na ní každou noc spíš, nebo každý den sedíš) a tou ona se poškodila. Určitě to zkus, rok je na sedačku dost málo...

Já měla stejný problém se sedačkou z Aska (mnohem dražší než tahle) a bylo mi řečeno že jsem jí nejspíš nadměrně zatěžovala, takže na reklamaci nebyl nárok (a tom mám 50kg a na sedačce opravdu nesedím od rána do večera). Tak doufej, že v Ikee budou vstřícnější a mají normálnější názory na to, co je přiměřené používání

arrow
profile_image
beliveme
od 17. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

bohužel tvoje sedačka je levná,takže se ani není čemu divit...doma mám taky lenvější sedačku a udělala to stjené,co tobě,ale ani sem ji nezkoušela reklamovat,protože by se vymluvili na nadměrnou zátěžale pamatuju si,jak za komárů naši koupili v té době sedačku za 20 tis. a vyhazovali ji po 20-ti letech skoro novou a byla zatěžovaná,jak blázen

Běž jí klidně reklamovat, v Ikey jsem nikdy neměla problém s čímkoliv.

arrow
profile_image
HannnahS
od 23. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já bych taky zkusila tu reklamaci, za to nic nedáš, maximálně ti řeknou, že na to nemáš nárok... Oni sice nemusejí být ty matrace a polstrování nejlevnější, ale rozhodně nebudou moc kvalitní. Co mám známé, tak si vždycky stěžovali, že když koupili takovýhle věci v obchodech typu Ikea, Kika atd., tak se jim po dost krátkym čase rozpadly nebo proležely...

arrow
profile_image
venabili
od 5. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

jasně že reklamovat, záleží jak dlouhou si na to měla záruku. bráchovi tam proleželou matraci vyměnili po dvou letech! (měl 3 roky záruku) absolutně bez keců a vzali mu i tu, která proležená nebyla

Já jsem byla reklamovat postel, přesně řečeno prasklé prkno, které bylo asi spíš naší vinou - přítel je těžká váha. Neměla jsem ani účtenku, paní mi jen řekla, že jelikož tu barvu už nevyrábí, tak mi vrátí peníze, nebo si mám vybrat jinou. Nakonec jsem to vyřešila tak, že jsem si ve slevách koupila jen nové prkno za dvacku, sice jiná barva, ale lepší než nová postel Mám v té barvě totiž celou ložnici.

arrow
profile_image
laala
od 13. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na LuckazKopru:

my ji máme, spali jsme na ní intenzivně asi půl roku, pak už jsme měli postel. Teď jsem na ní spala já asi 3 měsíce a přijde mi už proleželá. Reklamace se vůbec neboj, v Ikea ji určitě uznají.

arrow
profile_image
pehamek
od 21. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

zajímalo by m, kyž reklamuju ať už matrai nebo postel - prost velký kus nábytku, tak jak to probíhá? To se někdo ke mně domů jede podívat na závadu? Nějak jsem nikdy nic nereklamovala co bych nedala do tašky a na místě jim to neukázala..

arrow
Neprodává v Bazaru

Tak super, vyřízeno..nakonec se nejednalo prosezenou matraci ale o prohnutý rám ...tato závada je u této sedačky častější, takže mi ho vyměnili...akorát jsem ho tam musela zavézt a dali mi rovnou nový ... jinak by přijeli lidi z reklamačního ke mně a mohlo by to trvat až 30 dní než by rozhodli co a jak..ale jsem spokojená )

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené