Ahoj holky,
potřebovala bych poradit. Objednala jsem si na stránkách GAP.com oblečení, zaplatila a nechala si poslat na adresu v USA (do CZ neposílají). Platila jsem elektronicky - platební kartou (běžně dělám, neměla jsem zatím problém - ale u jiných online obchodů). Dva dny to vypadalo OK, ale včera mi přišel mail, že mají "insufficient billing information" a že je mám kontaktovat a doplnit info (což učiním v pracovní den). Peníze mám na účtu ale už zablokované a jdou na stržení.
Nemám ráda, když problém nemůžu řešit hned a to čekání mne znervozňuje. Tak se chci zeptat. Tušíte někdo v čem je problém? Stalo se vám něco podobného? Děkuji.
Mně se něco podobného stalo v Anglii. Objednala jsem zboží s odesílací adresou v Anglii a platila českou kartou. Odmítli. Požadovali kartu registrovanou v Anglii. Možná jim bude stačit, potvrzení že karta je tvoje a zboží zasíláš opravdu na americkou adresu. Asi jim to spolu nesedí.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.