Ahoj všem, chtěla bych poprosit o radu, zkušenosti..
Ráda bych se ucházela o místo pracovnice přepážky a servisního pracovníka u jedné z našich největších pojišťoven, ale dřív, než bych odepsala na pracovní nabídku bych se chtěla ujistit, v čem tato práce vlastně spočívá, co je její náplní a jestli bych to vůbec chtěla a byla schopna vykonávat. Najde se tu někdo, kdo na přepážce v pojišťovně pracoval, či pracuje a podělil by se se mnou o své pracovní zkušenosti? popřípadě také, jak vypadal jeho vstupní pohovor ? Nerada bych totiž opakovala moji jednu zkušenost, kdy jsem odpověděla na pracovní nabídku pouze a jenom kvůli vypsaným požadavkům, které jsem sice splňovala, ale ve finále jsem měla s nabízenou pozicí pramálo společného. Moc všem děkuju.
Ahoj, sice s tou prací nemám zkušenosti, ale kdysi jsem se o ni taky ucházela a tak jsem si zjišťovala co a jak.
Mělo by tam jít o to, že sedíš na přepážce, vyřizuješ požadavky klientů, kteří příjdou nebo volají a do toho aktivně hledáš klienty nové.
Mluvila jsem jednou s pánem z Kooperativy a ten mi řekl, že tam je snad 6 tis. Kč základ, které jsou víceméně za to sezení na přepážce a další hodnocení je na základě nových smluv, tedy jako klasičtí pojišťováci, které ale ty hledáš až po své pracovní době na pobočce. Takhle to bylo tedy alespoň tam.
Ahoj, no, tak to je přesně to, co jsem nechtěla slyšet.. Jsem spíš ten typ, co rád poskytuje informace těm, kteří o ně stojí, ale to aktivní vyhledávání nových zákazníků by nejspíš tak úplně nebyl šálek mého čaje.. tam je přeci jen už větší pravděpodobnost, že bych spíš někoho zrovna v daný moment otravovala. A ten základ tedy také nic moc, píšou nabízený plat minimálně 12 tisíc, ale měla jsem za to, že je to pevná mzda za vyřizování požadavků klientů, podávání informací, sepisování smluv + nějaká další administrativa... že by se jednalo i o nějakou práci mimo pracovní dobu, to už tak dobře nezní...
Mockrát děkuji za tvou reakci (smile)
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.