Dovolím si vás všechny upozornit na e-shop originalUSA.cz, objednala jsem si zboží, dle instrukcí zaplatila a teď už jen čekám. Nemám objednané věci ani peníze, pokud komunikují tak emailem a jen sliby příští týden zašleme, telefony jsou vypnuté nebo nedostupné a jak jsem dohledala následně na netu nejsem jediná, kdo s nima má problém. Bohužel mají reklamu i na stránkách omlazení.
Díky za upozornění, málem už jsem u nich objednala
Ahoj, a kolik je to dnů, co jsi platila?
Tohle jsou podmínky prodeje toho eshopu:
Dodací lhůta objednávek je 20 - 25 dní od přijaté platby.
V případě, že zboží je na skladě, zavazuje se prodávající je vyexpedovat nebo předat dopravci do 3 pracovních dnů. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.
Většina zboží není převážně stále na skladě. Někteří výrobci neoznámí včas výpadek výroby či zpoždění dodávek. Jedná-li se o důležitou objednávku, vyžádá si kupující od prodávajícího písemné potvrzení objednávky. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné dodat přepravci do 30-ti dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího. Dodací lhůta se považuje za splněnou včas, jestliže zboží bude připraveno v místě plnění k předání nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací lhůty. Není-li prodávající schopen do 30 kalendářních dní odeslat zboží odběrateli (předat k přepravě prvnímu přepravci), je povinen vrátit bez zbytečného odkladu veškeré finanční prostředky vynaložené odběratelem k aktuální objednávce - kupní smlouvě na jeho účet.
Já jsem také z toho obchodu objednala čekala jsem sice cca měsíc a půl, ale zboží přišlo naprosto v pořádku, originál. Když už to bylo cca měsíc, psala mi paní zda chci ještě počkat nebo poslat peníze nazpět. Počkala jsem a dočkala se. Musím se tedy tohoto obchodu zastat!
Na ty obchodní podmínky jsem se odkázala, protože už je to šest týdnů od zaplacení, ale zatím bez odezvy. Právě, že mě kontaktovali jen, že to pošlou příští týden, po týdnu zase, že koncem týdne, ale nic dalšího se neděje. Kdyby mi zavolali a viděla jsem snahu, tak nemám problém, ale bohužel. A telefony jsou poslední dny nedostupné, volala jsem snad 20x na všechna čísla, která jsem byla schopná dohledat.
zelča
Absolutně s tebou souhlasím! Měla jsem s nima ten samý problém, zboží nikde už cca měsíc a půl a telefony nedostupné.
Naštěstí se mi pak na pani podařilo sehnat soukromé číslo a toto najednou šlo rychle. Do týdne jsem měla zásilku doma.
Už nikdy bych si zde neobjednala, člověk vůbec neví na čem je!
Tak jedině pohrůžka udáním na ČOI... Jako spotřebitel na to máš právo....
V pátek mi poslali potvrzení o odeslání platby z ČSOB, no a dnes mám peníze vložené pokladnou na účet?!. Dále to nebudu komentovat, jsem ráda, že mám peníze zpět. Jinak na emimino.cz si můžete přečíst další zkušenosti.
mě se stalo, že jsem si to zboží objednala a vůbec nepřišlo naštěstí jsem měla platit na dobírku. Já moc osobně tyhle obchody z *usa* aukro apod. nemusím
taky všechny varuji!! mela jsem u nich objednany plavky, zaplatila jsem hned, ted jsou to tri mesice a nic...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.