Ahoj všem, máme nový vysavač zakoupený letos, již jsme ho měli jednou v opravně, oprava trvala dosti dlouho a ještě po přivežení domů nám opět přestal fungovat, takže jsme museli vysavač opět vrátit do opravny, potom již nějakou dobu fungoval a nyní se nám o víkendu opět porouchal............nevíte jak je to s vrácením peněz za výrobek?
Ahojky, je to myslím tak, že peníze se vrací až po 3. nebo 4. poruše (ale musí to být ta stejná). Nejsem si úplně na 100% jistá, ale myslím si, že to takhle nějak je.
Reaguji na šášulka: 3x stejná porucha, 4x snad různá porucha. Při té poslední reklamaci, mají na vše zase 30 dnů a poté, buď nový výrobek, či peníze
Reaguji na DerrtyGirl:
jééé to je škoda, že fakt až po 3 či 4 opravě, já si právě myslím, že po 3 opravě ale jistá si nejsem a proto jsem založila toto téma a ty jsi mi to víceméně potvrdila, uvidíme zda někdo další nebude mít více potěšující zprávu
Reaguji na šášulka: Tyweee má pravdu. 3x stejná porucha nebo 4x jiná porucha. Prodejce nesmí mít vysavač víc než 30 dnů v reklamaci.
2x
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.