Nemáte někdo zkušenost s posprsenkami Miriale? Je tady na to reklama, v diskuzi, a jsou oprvdu za minimální cenu, tak jestli náhodou nevíte...
Ahoj, taky od nich odebírám a velká spokojenost. Přibližně jednou za čtvrt roku ti přijde leták s nabídkou 3 kalhotek, a vždy k jedněm z nich je tam i podprsenka a topík, které si můžeš přiobjednat. Pokud o zásilku zájem nemáš, můžeš odmítnout. Velikosti mi sedí takové jako mám normálně.
Cituji danyjelka: jednou za čtvrt roku ti přijde leták s nabídkou 3 kalhotek, a vždy k jedněm z nich je tam i podprsenka a topík
A cena je pak jaká např. při druhé objednávce asi větší než těch 99 Kč že?
ammalka
Ano, cena je potom vyšší. Teď si nejsem jistá kolik přesně - tuším kolem 400 Kč za troje kalhotky + asi 199 za topík a asi (?) 299 za podprsenku, což si obojí můžeš k tomu přiobjednat, ale ty částky teď opravdu přesně nevím. Samozřejmě tam máš napsané, že obvyklá cena je dvakrát vyšší (čemuž bych až tak nevěřila), ale ty kalhotky i podprsenky celkem vydrží, některé mám už hodně let. Objednávám si zpravidla ob jednu objednávku a nemusím kupovat kalhotky v pevných krámech.
Ješte bych asi měla napsat, že si můžeš vybrat, jakou řadu chceš odebírat - já beru obyč kalhotky, mají ještě řadu string - to jsem si objednala jednou a na můj vkus jsou ty tanga moc vysoko vykrojená, tak jsem se vrátila na původní řadu - to se dá kdykoli změnit. Pak mají snad ještě řadu pro pány.
Taky mám zkušenost s Miriale,podprsenka mi seděla perfektně a kalhotky taky,jen mi vadilo,že nedají na výběr podprsenky ke každému tipu nabízených kalhotek.Vždy jsou v nabídce některé kalhotky hezčí a byla by k nim i hezká podprsenka.Cena skutečně není pořád 99,- Kč.Ta je za zaváděcí balíček.Jak píše danyjelka,další balíček se pohybuje se kolem 400,- Kč za kalhotky ( 3 ks )a pak si můžeš přiobjednat topík nebo podprsenku.Některé kalhotky jsou i polostahovací.V zaváděcím balíčku jsem měla i sáček na praní jemného prádla,ale nejlepší je ho prát v ruce.Barvy drží perfektně.
Tak moje zkušenost je taková, no, ne moc hezká. V únoru mi dorazilo prádlo za slíbenou cenu, velikost podprsenky sedí, kalhotky byly větší, ale jinak vše ok.
Za tři měsíce jsem měla očekávat katalog a další soupravu. Buďto ji odmítnout nebo si ponechat . No, ta měla dorazit 25/5/12, ale nic. Díky mimču jsem tak časově zaneprázdněná, že jsem to časově nehlídala. Proč taky, doručí mi to do schránky a je to? Ale nějak jsem na to při tom shonu zapomněla, až včera mi přišla upomínka na nějak ne zrovna malou sumu a zboží, sice po mě chtějí peníze, ale to mi ani nepřišlo, takže zač vlastně platím?
Rozhodla jsem se neotálet a volám, volám, ale, ouha, nedovolám se ani na jeden z kontaktů. Vzala jsem na milost tedy emailový kontakt a napsala, celá rozhořčená, jak se věci mají. Z mého mailu, snad někam dorazí. Ale po přihlášení na jejich stránky na zákaznický účet, jsem zadala problém do jejich komunikace a on Error, nelze doručit. Takže mi to přijde divné, že když chci objednat, vše klape a oni posílají, jak divý a, když je problém, je ticho po pěšině. No, uvidíme. Nedám se jen tak odbýt. Takže vše sice pěkné, ale každá mince má dvě strany. Možná mi mohl někdo v domě navštívit schránku a balíček vzít nebo se mohlo stát cokoli, ale to není můj problém.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.