Cituji Petulaa: Nemusíš tam lhát, a to bys ani neměla o to nejde
No tak právě mě řekli opak a to že lhaní a zatajování je základ telemarketingu
Reaguji na iwwik:
no proboha v jake spolecnosti si to byla? to je teda pekně neprofesionalni....mě nikdy nic takoveho nerikali, naopak. Protoze jelikoz se hovory nahravaji, klient by si pak mohl stezovat, ze si mu neco nalhala; takhle naopak se společnost může bránit a pustit nahraný hovor jako důkaz, že si neposkytla lživé informace. Já dělala v Mediaservisu a v Proveonu a v tomhle teda byly obě společnosti seriozní...
Cituji Petulaa: no proboha v jake spolecnosti si to byla?
No to je nové callcentrum. Neříkám, že jsme museli doslova lhát ve všem.... teda spíš bych řekla ve věcech, které se netýkali hlasového souhlasu. Nebo říkání polopravdy atd.
U Mediaservisu jsem byla na přijímacím řízení, ale produkt se mi nezdál jako moc prodejný a věděla jsem, že bych to lidem musela hodně nutit Takže tam jsem na školení nakonec nešla.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.