Posílala jsem cenný balík který byl ohodnocen na 7tis.kč do Francie...dodnes ho adresát neobdržel...proběhly 2 reklamace,první s výsledkem,že adresátovi byl balík předán(přiložena dokonce kopie jeho podpisu)..s čímže jsme nesouhlasili,jelikož adresát nic neobdržel.!..proběhla tedy 2 reklamace a po 2 měsích nám došel neuvěřitelný vysledek,že prý byl balík předán nějakému zaměstnanci(jméno ani pozice uvedena ovšem nebyla,patrně vyrostl na stromě a nemá ani jméno )té firmy ,kde byl balík adresován na jméno našeho správného adresáta...nevíme co si o tom myslet ,a zajímalo by mě kdo nám ted uhradí škodu nebo kdo nese zodpovědnost v případě,že francouzská strana udělala chybu a předala to evidentně osobě ,která balík správnému adresátovi nepředala ...jak máme ted postupovat a kdo nese zodpovědnost?díky za případnou zkušenost či radu..
zítra tam jdeme s tím stupidním vysledkem druhé reklamace který nám poslali..tak se uvidí..ale mám strach že to budou točit tak bay se z toho vyvlékli...právě proto potřebuji vědět kdo je za toto v takovém případě zodpovědný....poštovné cca 540,--kč
to je právě těžký, jak ta naše pošta se dohodne s tou cizinou. Měla by to zaplatil ta pošťačka, co to dala špatné osobě. Ta je určitě vina, dej vědět jak dopadlas
Reaguji na Jaanaa22:
myslím že je to tak že za to zodpovídá česká pošta..pokud mají neošetřené vztahy se zahraničím to je jeich problém...napíšu neboj dnes tam jdeme tak se uvidí...)))
tak vedoucí pošty nám ráčil sdělit že je to divné ,ale že všude jsou podvodníci a on s tím nic neudělá..takže prý podá další nesouhlas do francie ,ale aby sme měli nárok na odškodnění tak musí dotyčný správný adresát zajít ve francii na poštu tam osobně podepsat že nic neobdržel...to jsme strašně nadšení ,že ho o toto musíme žádat opravdu...neuvěřitelné ..někdo zhabe váš balík a vy to musíte dokazovat...děs
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.