Zdravím holky. Nastupuju do nového zaměstnání a potřebuji okopírované číslo účtu. Všimla jsem si, že většina lidí má takové kartičky, kde je napsané č. ú. jméno a podobné informace, kterou dostaly automaticky ke kartě. Bohužel já nic takového u mBank nedostala. Řešily jste to některá taky? Nevím jestli mám okopírovat něco z těch papírů co mi donesl kurýr, nebo jestli mám o něco zažádat. Díky moc
Reaguji na Lumetos:
Nemyslia tým "okopírované číslo účtu" len to, že proste na papier napíšeš svoje číslo účtu v mBank? (aby ti mali čo napísať do zmluvy pracovnej).
Tiež mám mBank, a tiež nemám nijakú "kartičku s číslami účtov". Č. svojho účtu si pamätám, sekundárne nosím napísané na kúsku papiera v peňaženke.
Žiadna veda.
Cituji lulamae: Nemyslia tým "okopírované číslo účtu" len to, že proste na papier napíšeš svoje číslo účtu
To jsem si prve taky myslela, ale právě že mi ukázala tu svou kartičku z české spořitelny nebo co to bylo a prý něco podobnýho bych měla donést okopírované
Po mně tohle taky chtějí. Kartičku taky nemám, jsem u KB. Nakonec prý ale bude stačit okopírovat třeba hlavičku z výpisu účtu, kde bude vidět to číslo... tak to tak asi udělám a jinak mají prostě smůlu, no :/
Cituji Antoanet: A co vytisknout údaje o účtu v internetovém bankovnictví ?
Asi tak, to im musí stačiť. Snáď nebudú formalisti kvôli takejto prkotine...
To, že to je napísané na kartičke s logom banky predsa nič neznamená
Cituji lulamae: To, že to je napísané na kartičke s logom banky predsa nič neznamená
Přesně, se vším takový ciráty, proberu papíry co mi donesl kurýr a asi okopíruju ten první list, kde je jméno, příjmení, rodné číslo a číslo účtu .. Nenapadá mě co víc by chtěli
Reaguji na Lumetos:
To im musí stačiť.
Ak to potrebujú len na prepísanie čísla účtu do pracovnej zmluvy (kvôli výplate), tak by som im asi dôrazne vysvetlila, nech nevymýšľajú problémy tam, kde nie sú
Cituji Lumetos: Nastupuju do nového zaměstnání a potřebuji okopírované číslo účtu
vytiskni z internetu hlavičku výpisu nebo tak něco. Ve fio je na netu po přihlášení kolonka "informace o účtu" např. Nebo jak píšeš - okopíruj úvod smlouvy.
Je to z preventivních důvodů, aby byla jistota, že se plat skutečně posílá na správný účet. Dělá se to běžně, ono se totiž stává, že lidi napíšou/nadiktují číslo účtu špatně. A když s tím účetní má zkušenost...ono dostat z někoho špatně zaslané peníze zas tak jednoduché není - tak tomu chce předejít
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.