Systém komentářů na aukru je ujetý. Ani e-bay, ani Amazon už takto nefungují. Komentáře by měl udělovat jen kupující a to anonymně, resp. s možností přidat neanonymní komentář.
Dobrý den, pokud Vám někdo udělí (případně Vy někomu udělíte) negativní komentář, tak s tím nelze nic dělat, nikdo ho nemůže odstranit - ani Vy ani protistrana, přesné znění je v obchodních podmínkách.
Nj, ale i když se ke komentáři vyjádříte, tak se vám stejně bude započítávat do hodnocení. Mi takhle zkazil hodnocení pán, který nereagoval na mé emaily, vydražené tričko nezaplatil a pak mi udělil negativ a do komentáře napsal: "Obchod jsem si rozmyslel, velikost L by mi asi neseděla." Aukro mi sice odpovědělo, že to bylo nefér, ale neudělalo nic. Prý nemá co.
Tak jeden negativní obchod třeba ze 100 nemá na nic vliv. A pokud to každá strana okomentuje, tak si další zákazník udělá obrázek sám. Pokud má někdo 1-2 negativní hodnocení tak to neřeším. Když má někdo 5 negativních z 10 tak očekávám problémy
Já dostala negativní komentář za mnou udělený neutrál - samozřejmě šlo o pomstu... ale je fajn, že se pod komentář dá něco napsat na obranu.. tak mě to ani neštve
Cituji Monus: Něco na tom obchodě očividně nebylo v pořádku, ve svém vlastním komentáři na to může uživatelka reagovat aby se nějak "obhájila"
Já takhle prodávala na aukru, prodala, slečna nezaplatila, neodpovídala na maily, nešlo se s ní nijak domluvit.
Tak jsem jí dala negativ se slovy, že nedoporučuju a obratem jsem od ní dostala negativ já se slovy: "Každej se jednou splete, ne?"
A já už komentář dala, takže se obhájit nemůžu.. Což mi nepřijde fér.
Reaguji na verr: Můžeš se ještě obhájit, můžeš reagovat pod uděleným negativem.. někde to tam je, když si najedeš kartu s komentáři... Každopádně, kdo uvidí negativ se slovy "Každej se jednou splete, ne?", tomu bude jasné, že není vina na tvojí straně
Cituji biglik_happy: z důvodu msty nebo "vyrovnání účtů"
Přesně tak ! Toto se mi zdá dost nefér, poslední dobou se to na Aukru stává čím dál větší "módou".
Nejde to a nejhorší je srážka s blbc..
Jednou si pán ode mne vydražil nějakou věc, přes urgence nezaplatil. A udělil mi pěkný negativ: Paní chce nejdřív poslat peníze a poté bude posílat zboží. Tak ať si to nechá já ji totiž nedůvěřuji že to pošle a taky nevím pořádně co kupuju (jak to funguje a jestli je to v pořádku).
Naštěstí dávám komentáře ( v případě když jsem v pozici prodávajícího ) až po udělení od kupujícího, hezky jsem mu napsala, ať na aukro nechodí nakupovat, když si nepřečte podmínky dražení/koupě.
s komentáři to je jako s lidmi prostě né všichni jsou seriozní, pokud má člověk jeden negativní a spoustu pozitivních tak to každý dokáže rozlišitt
Taky jsem před Vánoci dostala negativ se kterým nejsem spokojena. Zboží posláno 6.den od zaplacení (uznávám, že to mohlo být rychleji, ale měla jsem prcka nemocného a nemohla na poštu, jsem o tom písemně informovala). samozřejmě negativ a ke všemu lži že jsem to poslala až po 3 týdnech, přitom mám lístek o odeslání. Bohužel lidé jsou různí a i rádi škodí, souhlasím s tím, že když je více pozitivních a třeba jen jeden negativ, tak to rozumní rozliší. Určitě by bylo horší, kdyby šly negativy vymazávat a vymazával je člověk, který je dostává právem a často.
Negativní komentář,který někdo vám udělil,odstranit nejde(potom by to hodnocení ani nemělo smysl) a taky..můžete na něj reagovat(ukáže se pod negativním komentářem) a taky to můžete řešit přes aukro.
Tak když někomu zaplatíte za zboží a měsíc čekáte, nereaguje na emaily, nic. Vy mu udělíte negativ a vzápětí ho dostanete také a najednou vám začne psát emaily, co si to dovolujete. To by mělo být nějak ošetřené!!
Reaguji na SOLU: Můžu se zeptat, co uvedla do komentáře? "Chyba je na mé straně, proto uděluji negativ" to asi nebyl.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.