Dne 26.2.2011 jsem si převzala na poště zásilku objednanou z internetového obchodu. Rozhodla jsem se bez udání důvodů tuto věc vrátit a dne 3.3.2011 jsem jí odeslala zpět do internetového obchodu včetně písemného odstoupení od smlouvy a prodávajícímu poslala email. Zásilka byla pojištěná na cenu jednou takovou a zaslána doporučeně leží tam, už od 4.3 a nikdo jí nepřevzal a asi ani nepřevezme jelikož úložní doba je týden což vychází do zítra měla by se vrátít zpět. Co se dá dělat poté když prodávající nepřevezme takovou zásilku? Na co mám právo?Jak postupovat?
prostě je kontaktuj co se stalo a proč se Ti zásilka vrátila...pracuju v obchodě a pošta je tak mizerná, že nám někdy nedoručí ani balík, ani oznámení, zákazníci se většinou ani neobtěžují napsat, že něco posílají, abychom to tedy očekávali, a pak se to zpětně nepříjemně řeší... neznám obchod, který by úmyslně nepřevzal zpět odesílané zboží, to by byli sami proti sobě..
Já jím psala již 2 krát tak doufám, že to dnes nebo zítra převezmou. Jinak nevím jak by se to řešilo...
Jestli jsi to poslala doporučeně a předem oznámila, tak je právo na tvé straně. Internetové obchody odmítají převzít zásilky na dobírku (to mají i v obchodních podmínkách). Jestli jsi dodržela to, co píšu v první větě, tak jim napiš mail, že v případě nevyřízení věci, pošleš podnět na ČOI.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.