Ahoj holky,
mám na vás právní dotaz.
Pokazilo se mi doma tepelné čerpadlo, protože je v záruce, tak jsem zavolala servisní firmu. Ta přijela, reklamaci uznala jako oprávněnou (vada od výroby na kompresoru).
Dnes mi volali, že náhradní díl zašlou ze Švédska až za týden a následně na opravu přijdou 20. prosince. Dosud vše ok.
Avšak do té doby jsem nucena topit na elektrokotli, který má 4x vyšší spotřebu než tepelné čerpadlo. Takže náklady navíc jak blázen. Asi není způsob, jak z firmy dostat nějaké "odškodnění" za zvýšené nákladu na elektřinu?
Možná blbý dotaz, ale při zařizování bydlení každá kačka dobrá.
Reaguji na montchitchi: Chápu tě, ale myslím, že na to nárok nemáš. Měla bys ho možná pouze za předpokladu, že by přímo to topné čerpadlo svou vadou zpotřebovalo víc energie, než mělo, ale takhle asi neuspěješ
Reaguji na monca114: Jo, asi to tak bude a jsem s tím de facto smířená. Dotaz spíše pro jistotu. Ono zaplatit takhle za elektřinu za týden tolik co za měsíc, to už je docela pálka
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.