Reaguji na aneet_:
Ale tak znáš to, konec dobrý, všechno dobré
Já jsem byla v červnu také na rhodosu na týden a také jsem letěla s travel servisem.
Chytila jsem krásný last minute asi z 25 000 na 15 000 Kč na týden.
Tak kdyby se to stalo mně, tak mám z odškodnění skoro zaplacený celý zájezd a letím ještě jednou Joo 500 Euro na osobu není špatné
Cituji marketahr: I když to fakt nechápu, jak je možné, že s tím cestovka nemá nic společné...
Tady šlo podle výsledku evidentně o případ , kdy sám Travel Service aktivně zjednal nápravu a nebylo třeba nic popohánět. Ale tak jak byl dotaz sepsaný - "po kom to vymáhat?" - tak tady stále platí po cestovce. Samozřejmě ale pokud dopravce je sám činný, není třeba zapojit CK. To by nastalo až v případě, kdy by Travel Service nic nechtěl zaplatit. Pak by aneet_ opravdu reklamovala zájezd u CK a požadovala od ní příslušné náhrady..
Reaguji na debbie: jj děkuji pro příště budu vědět, že kdyby něco tak u CK. Nejlepší, že ještě 2 dny před dovolenou nám změnili hotel, ale na lepší z 3,5 hvězdy na 4,5 a při odletu tohle. Takže, ale všechno špatné je pro něco dobré a myslím, že jsme na tom spíš vydělali
Reaguji na Emma_Belle: Já jsem také z oboru letectví a musím ze své denní praxe říct,že se to skutečně děje denně a na jednu stranu i rozumím,že se to děje.Ale chápu i Aneet,že byla nepříjemně překvapená,že se něco takového mohlo stát. Jen se divím,že si Travel service vybral někoho z placeného zájezdu a nevybrali si spíš někoho,kdo si letenky kupoval individuálně bez package
Reaguji na aneet_: Vidíš, bylo to jednoduché, tohle je v praxi přímo ukázkový příklad a žádný normální dopravce s tím nedělá problémy pokud se jedná o takto evidentní případ , máš zkušenost do budoucna a také nějaké penízky k dobru .
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.