Cituji drobnix: aspire timeline
jj taky vlastním a jsem moc spokojená, rozhodovali jsme se mezi asusem a acerem, tahle řada je bomba (můj přítel je taky ajťák)
Myslíte tedy, že se vyplatí ho po třetí reklamovat, aby mi vrátili peníze, a koupit si např Asus...?
Také se přidávám. Mám Acer TravelMate a už jede pátým rokem. O baterce ani nemluvím, musím ho mít nonstop v zásuvce, protože jinak vydrží tak 8 minut a než mi naskočí, tak si stihnu dát sprchu a uvařit čaj . V servisu byl dvakrát. Nejdřív jsem měla problém s tím, že mi občas nenaskočil zvuk. Musela jsem ho třeba 5x restartovat, než se zvuk objevil. Ze servisu mi volali, že jim tam jde zvuk normálně (asi měl notebook zrovna lepší chvilku), ale slíbili, že vymění základní desku. Když se mi vrátil, jelo to chvíli bez problémů a potom to začalo znova. Dělá mi to doteď, ale už to neřeším. Až klekne, vyhodím ho a moc se na to těším Jinak jsem ještě nechávala opravovat zadní stranu obrazovky - praskl mi ten kryt v kloubu. Když mi přišel domů, tak jsem tam okamžitě volala, že to je teda strašně opravené, protože to vůbec neutěsnili. Kolem obrazovky se mi ten plast úplně vlnil (i půlcentimetrová mezera) a ze strany ty dvě části v některých místech vůbec nedovíraly. Takže notebook cestoval znova. No nevím nevím, co to tam mají za servisáky...
Cituji Lenushe: Mám Acer TravelMate
jeden z těch našich je také tenhle, vlastně je to ten nejstarší a jak jsem už napsala, také mu táhne na pátý rok
v práci máme Acery a jsou hodně pomalé. Já mám Asus a hrůza, pomalý pořád je v reklamaci.Těším se ,až si koupím nový, uvažuju nad HP nebo Dell.
Ahoj já mám 5220 a jednou jsem ho měla na reklamačce. Kvůli přehřívání nejspíš - vlastně mi to ani neřekli, ale vím to od známého. Prostě se sám od sebe vypínal.
Mám ho 2 roky, a právě mi skončila záruka, tak se hrozím co zase bude a jak naschvál .. Naštěstí mám servis přímo v bydlišti, tak není problém - ale spíš bych se zkusila informovat, zda nemají partnerský obchod kterej by ti to tam nevzal.Jinak narpd je to jak hlasitě bzučí a to mají prý u všech typů, tak nevím.
Ahojda. Mám Acer Aspire 5735Z, skoro rok, zatím ani nejmenší problém... byť pomalý, tak pro mý osobní potřeby naprosto postačující... nijak ho nešetřím, dokonce se mi ho podařilo dost "vytopit" při bouřce u otevřenýho okna... a šlape Ale když to tu tak čtu, co bývá s Acery za potíže, tak mi došlo, že jsem si ani nenechala potvrdit záruční list... doufám, že toho nebudu litovat
Cituji sajmi: uvažuju nad HP
Od HP jsme měli komplet vše vybavení v práci a teda musím říct, že pernamentní problémy, nebylo týdne, aby jsme tam neměli servismana... i když je fakt, že vše běželo nonstop, tak se s tím asi musí počítat
Cituji SabinaG: Od HP jsme měli komplet vše v práci a teda musím říct, že pernamentní problémy, nebylo týdne, aby jsme tam neměli servismana...
No to máš pravdu, máme HP scanner a tiskárnu a je to na mrtvici takže asi se kouknu po tom Dellu.Ale je fakt, že je třeba zrovna narazíš na špatný kus.
Cituji sajmi: Ale je fakt, že je třeba zrovna narazíš na špatný kus
O tom je to asi nejvíc... měla jsem předraženou "úžasnou značkovou" lednici ... odešla mi 3x během prvního roku záruky, vždy na stejný problém... prý by se po třetí stejné reklamaci měly vrátit peníze... no nestalo se tak, vykroutili se z toho
Cituji vicky: Myslíte tedy, že se vyplatí ho po třetí reklamovat, aby mi vrátili peníze
Pokud ti opět zlobí totéž, tak ano, ale jestli ti do zprávy ze servisu napíšou jen o něco málo jinačí "diagnozu" (mě třeba při té třetí stejné reklamaci lednice připsali ještě výměnu jiného modulu), tak ti to nemusí vyjít
vicky
Pokud ho tam máš po třetí se stejnou závadou - měli by ti vrátit peníze... Záleží jak bude slušný prodejce... Ale pokud jsi skutečně reklamovala 3x stejnou závadu - snažila bych se ho co nejdříve zbavit...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.