arrow
Neprodává v Bazaru

Ahojky, prosím Vás, máte někdo z Vás účet na eBay? Já jsem si myslela, že si založím účet atd., ale bylo to nějaké komplikované, tak jsem si to nakonec nezaložila, ale jak neumím tak anglicky, tak jsem si všechno nepřekládala a pár věcí jsem označila, že chci. A teď mi pořád chodí e-maily, abych zaplatila za to zboží. Ale já nemám jak a už ho ani nechci. Nevíte někdo, jak dlouho ty e-maily budou chodit a co se potom stane?..Díky za rady.

arrow
profile_image
kristiana
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

takže ty sis tam něco koupila?

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji kristiana: teď jsem si uvědomila, že jsem to napsala nepřesně. účet mám a označila jsem par věcí, že chci koupit, ale nezaplatila, protože jsem neměla pak dostatek peněz a nemam ani ten paypall...tak jsem teď trochu zmatená z těch mailu, které mi furt píšou, že mam zaplatit za to zboží...ale o sankcích a ani lhůtách se v tom mailu nepíše..

arrow
profile_image
kristiana
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ebay je klasický aukční server. Takže nákupem uzavíráš smlouvu a jsi povinna za zboží zaplatit. Pokud nezaplatíš, tak dostaneš od prodávajícího negativní komentář, můžou Ti zablokovat účet a nevím jaké další postupy Ebay má. Nějak nechápu, proč jsi to kupovala, když jsi to nechtěla.

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na kristiana: ale já to chtěla, ale jak jsem nevěděla, jak postupovat, tak jsem toho prostě nechala a nevěděla jsem, že je to nějak závažné a ty ten účet máš?... a normálně nakupuješ přes ebay? mno já až mi dorazí peníze, tak asi ty věci prostě koupím, co také jiného...

arrow
profile_image
Vetala
od 14. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Sankcie sú uvádzané pri vytváraní účtu v podmienkach, a píše sa o nich aj všade na stránke. Lehoty závisia od predajcov, ale každý predajca si ich tam uvádza aj pred zaviazaním sa na kúpu - dokonca tu vyhodí info ohladom lehoty , do ktorej musíš zaplatiť.
Ked si ten produkt nechcela nechápem prečo si klikla a potvrdila = commit to buy =, ktoré býva pomaly cez pol screenu....
Emaily budú chodiť pár dní určite, predajca može otvoriť oficialnú stažnosť na servery. Pri najlepšom dostaneš negatívne hodnotenie = ak platí to čo píšeš, že si si označila viacero vecí, tak koľko vecí, toľko negatívnych feedbackov a nikto už s tebou obchod neuzavrie , alebo ti rovno dajú Ban, teda zrušia ti účet.

v každom prípade sk nevieš po anglicky ani cek, tak si to predtým aspoň hod do google prekladača, alebo sa na ebay vykašli

arrow
profile_image
kristiana
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Baika: a normálně nakupuješ přes ebay? mno já až mi dorazí peníze, tak asi ty věci prostě koupím, co také jiného...

Ano, přes Ebay nakupuju skoro všechno a pořád. Miluju Ebay.
No, těžko říct zda prodejce budu tak dlouho čekat, než Ti dorazí peníze, jestli Ti spíš nedá dřív negativ nebo neotevře spor.... No, uvidíš no.

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Vetala: jako cek umím, ale stejně jsem blbá, že jsem to nepřečetla dřív, než jsem to naklikala.

Prosím poraď mi. Když mi přišel teď mail, že mám zaplatit nejpozději za zboží do 18.7., tak co mám dělat, když stejně Paypall nemám, ale účet jakoby pořád ano, mám to tak nechat být a nechat se odstranit? nebo tak něco?...nechci, aby mi jednoho dne přišlo oznámení o nějaké exekuci či něco takového...to bych to raději všecko zaplatila, jsou to asi tři položky...

já vím, že jsem hloupá, že jsem si všecko nepřečetla :/

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na kristiana: a co se stane v případě sporu? ježiš, jsem vyděšená...

arrow
profile_image
Vetala
od 14. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No najlepšie by bolo kontaktovať samotných predajcov a vysvetliť im situáciu.Oni majú možnosť zrušiť to =zaviazanie sa k nákupu=. Ten email ktorý ti práve prišiel, odpíš naňho a napíš tam, že ti je to ľúto, ale nepoznáš ako ebay funguje a že tú vec kúpiť nechceš, že si si myslela že je to wishlist. To by bolo najrozumnejšie.

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na Vetala: U jiných bot mi přišel email, že když do 20 dnů se jim neozvu o zrušení transakce, tak otevřou automaticky spor, prosimtě, co tedka?? už je po dvaceti dnech...sakra! (((((((((((((((

arrow
Neprodává v Bazaru

Tak jsem jim napsala omluvu, tak uvidím. Jedni mi už dali negativní feedback nebo jak to chodí. Ach jo.

já myslim,že všechno je o komunikaci, když jim napíšeš omluvnej email s tim,že bys ráda od obchodu odstoupila,tak to prodejci normálně stáhnou i bez nějakýho špatnýho hodnocení. Jednou se mi stalo něco podobnýho a normálně to šlo takhle vyřešit.

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na poletucha: jeden mi napsal, že jsem to ani nemusela psát, ten email, že po 20 dnech automaticky zrušili transakci, ale ještě se neozval ten další...achjo, už nikdy nebudu nic kupovat, aniž bych si všechno celé pročetla...velké poučení

arrow
profile_image
kristiana
od 29. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Baika: achjo, už nikdy nebudu nic kupovat, aniž bych si všechno celé pročetla...velké poučení

ale vidíš- všechno zlé je k něčemu dobré

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené