Před pár dny jsem udělala objednávku na slevomatu na jeden zájezd pro kamarádku. Bohužel, ta jet nemůže a tak jsem objednávku nechala být nezaplacenou. Porušila jsem tím nějak pravidla slevomatu a hrozí mi za to třeba pokuta/penále ? Myslíte, že se ta sleva po čase zruší a já z toho nebudu mít nic špatného ?
rozhodně to budou mít napsané na stránkách v obchodních podmínkách
určitě se stane, že lidi neuváženě nakupují, ale je slušnost se alespoň omluvit, že o pobyt nemáš zájem, ať s Tebou nepočítají
Já jsem našla akorát toto
Je moje objednávka při platbě převodem na účet závazná?
Ano. Pokud zaškrtnete váš souhlas s podmínkami a kliknete na tlačítko Potvrdit, je vaše objednávka závazná a jste povinen ji při aktivaci slevy zaplatit převodem nejpozději do dvou pracovních dnů.
Myslím ale, že když je kontaktuješ, že nebude problém Tvoji objednávku stornovat. Důležité je projevit alespoň zájem a ne jen doufat, že to nějak dopadne. Myslím, že s tím nebudou mít problém, že se jim to stává celkem často
Na těch slevových portálech to většinou funguje tak, že pokud není objednávka do dvou/tří dnů zaplacená, tak prostě propadá a nic se neděje. Já bych ale zavolala na tu jejich bezplatnou linku a omluvila se. Za to nic nedáš
Reaguji na piper: Děkuju, teď jsem jim napsala e-mail, že kamarádka je nemocná a nemůžeme tedy jet, že se moc omlouvám a lze-li to stornovat
na slevomatu je možné se přihlásit a objednávku zrušit. heslo pro příhlášení většinou člověk dostane e-mailem po první objednávce......
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.