Vždyť je to v tom mailu od nich napsaný...že neberou Maestro karty z České Republiky, jiný typ karet funguje.
07:00:03 - Připojeno během spojování:
Na Asosu nejde zaplatit novou kartou
Ahoj všem,
mám takový problém a nevím si rady. Na asos.com objednávám celkem pravidelně, ale až teď se vysktl problém a to s platbou. Nedávno mi banka vyměnila kartu z Visa electron na master card a vždy, když se teď snažím objednat na asos.com, přijde mi do mailu že platba neproběhla úspěšně.
Přesné znění mailu:
Unfortunately, we were unable to complete your order. Your card issuer advised us of the following reason:
Your card has been declined.
Common reasons:
• You entered your security code or card details incorrectly
• You have insufficient funds in your bank account
• You supplied an issue number when one was not required
• Payment was referred by your card issuer
• You selected the wrong currency (No TIDs for Solo and EUR)
Below are links to the items in your order, so you don't have to search through the website again. Just re-add the items to your basket and proceed to the checkout.
Já jsem ale přesvědčená, že vše zadávám správně, kontrolovalo to se mnou už více lidí. Nevíte, kde by mohl být problém?
Nemáš u nové karty automaticky zablokované platby na internetu? Já jsem to tak u nové karty měla.
Reaguji na Kristenn: Nemáš u karty odblokované platby do zahraničí, zavolej, nebo si dojdi na pobočku a oni ti to udělají
Reaguji na whisper: No já nevím, na feelunique.com jsem s touto novou kartou už 2x platila a vše bylo v pořádku, je možné, že v nějaké eshopu to jde a někde ne?
Dneska se mně to stalo na paypal Včera sem objednávala na ebay jako už několikrát a všechno v pořádku... dneska objednávám zas a nejde to Nemáš náhodou GE? Jestli není problém u nich Zítra to budu řešit, teď už se mně nechce zvedat z postele
Mě toto dělala mastercard u komerčky, vše bylo aktivované, asi 6x jsem tam s tím byla a furt mi říkali, abych někam volala. Zkus zajít do banky s konkrétním datem a případem a oni ti zavolají nějakým odborníkům, kteří do toho vidí a zjistí příčinu. Na mě se vykašlali, změnila jsem banku a pro změnu mi nefungovala karta v bankomatech
Takže... mám taky mastercard, jsem u GEMB a dneska jsem tam volala a mám kartu trvale zablokovanou prý pro podezření zcizení karty, nikdo mně nedal ani vědět, že mně ji blokují! Takže teď čekám až mně zavolají a budem to řešit... tak jestli ti to náhodou nepomůže
Reaguji na sabina1990: No a odblokují ti ji? já doufám, že se mi nestane to samé...ještě dávám šanci tomu, že jsem včera vybrala tolik peněz, na kolik mám nastavený týdenní limit, tak třeba proto mi nejdou platby na internetu kartou, ale tomu moc šancí nedávám...asi si v pondělí také zajedu do banky,mám z toho docela strach, protože na účtu mám i své úspory...
Reaguji na Kristenn: Odblokováno Psala jsem ráno na online chat jaký mám problém a ona, že mně do 24 hodin zavolají Teď volali a ptali se mě, zda jsem včera provedla takovou a takovou platbu na paypalu a za jakou částku, tak jsem jim to potvrdila a mám odblokováno Stačí když zavoláš na tu jejich linku a oni to s tebou vyřeší
Reaguji na Kristenn:
Cituji Kristenn: .ještě dávám šanci tomu, že jsem včera vybrala tolik peněz, na kolik mám nastavený týdenní limit, tak třeba proto mi nejdou platby na internetu kartou
Pokud ten limit máš na vše (výběr z bankomatu, převod mezi účty a platbu přes internet), pak je to jasné
Cituji Kristenn: mám z toho docela strach, protože na účtu mám i své úspory.
Ty peníze ti banka vzít nemůže, to se neboj To jedině, pokud by se někdo dostal k tvým údajům o platební kartě a vybral ti je...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.