Ahoj,
jsem zrovna na dovolené ve Francii, kde jsem platila za benzín kreditní kartou 20euro, nyní jsem se koukala na internetové bankovnictví a strhli mi přes dva tisíce, což je adekvátní cca 89ti eurům. Účet od benzínu samozřejmě mám, ale jak mám postupovat a reklamovat strhnutí více peněz? Dostanu je zpět, nebo jsou už nenávratně v čudu?
sabulebambule
Zkus kontaktovat svou banku, tam by ti měli říct co a jak, aby to šlo vyřídit popřípadě, pokud jsi ještě v cizině. Banky by měli mít i o víkendu call centra, který fungují.
Po návratu do ČR co nejdříve kontaktovat "svoji"banku (většinou se lhůty pro podání reklamace pohybují kolem 90 dnů, záleží však na konkrétní bance) buď písemně - stačí email nebo telefonicky - poradí jak postupovat dál.
sabulebambule
vím, že se to stávalo v bývalý práci, že jsem omylem strhly zákaznici vic nebo min, ale behěm dne na to člověk přijde a dodatečně to doodečte nebo dopřičte, takže kolikrát si to zákaznice ani nevšimne, prostě než přijde domu ma strženo správnou cenu.
v tvém případě bych volala banku a zeptala se co a jak, třeba právě udělali chybu už na té benzince nebo je transakce na straně banky špatná....
Dík holky, já se ještě nacházím na dovolený ve Francii a tady se s nikým jen tak nedomluvím, skoro nikdo neumí anglicky a když už, mluví jak tatar Ale hned jak dorazím dom, budu to řešit na straně banky.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.