arrow
profile_image
Klariska1241 mojeid
od 2. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Nevím proč, ale když chci poslat přes internetové bankovnictví z Poštovní spořitelny do Komerční banky peníze, tak při zadání čísla účtu mi to napíše, že mám špatný formát čísla účtu.
Když jsem posílala jinam, šlo to, jen u KB mi to nejde. Nevíte, čím to může být?

U nás v práci,taky jsme zadávli číslo účtu,posílali jsmě někomu peníze,a taky nám to psalo,že číslo účtu neexistuje..Ale přitom jiné platby do KB šly.A číslo účtu bylo správné...tak nevím kde je problém,ale asi u KB.

arrow
profile_image
dipendenza
od 7. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
22    0
Číst hodnocení

VIP

A jaký formát má to číslo účtu? Je s pomlčkou? Např. 43-........?

arrow
profile_image
Klariska1241 mojeid
od 2. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji dipendenza: Je s pomlčkou? Např. 43-........?

Jo, je tam 43....V inter. bankovnictví mám dvě kolonky, do té první logicky píšu 43 a do té druhé zbytek a furt nic.

arrow
profile_image
Klariska1241 mojeid
od 2. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tak chyba byla v chybném čísle účtu

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené