arrow
profile_image
Leidinka
od 6. 10. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj taky nejsem komunikativní typ a mám ty samé problémy jako vy. Navíc, když se na mě někdo upřeně divá a poslouchá co říkám, tak mě to natolik znervozní, že začnu červenat a jak cítím, že červenám, tak je to horší. Řekla jsem si, že když zase někdy ucítím, že se červenám, tak se vnitřně uklidním a řeknu si nečervenej se, je to v pohodě, to chce klid.Řeknu vám, že málokdy to zabere.

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na verisek0902:
Asi nás bude víc s tímhle problémem a musím naprosto souhlasit s Marissou. Nepříjemným situacím je třeba čelit a ne se jim vyhýbat, jenom tak se dají překonat. Také mi často dělá problém něco vysvětlit a nezadrhnout se u toho a zůstat přesvědčivá, mám to na denním pořádku. Pracuji jako recepční a tomuhle se nevyhnu... ale nedělám si z toho hlavu, s touhle prací se to pamalu zlepšuje
Takže nevěš hlavu a začni u toho, že zkusíš nějakou hodně komunikativní práci. Držím palečky

Cituji verisek0902: Když jdu třeba na pohovor tak se zadrhávám a koktám, je to hrozné ... ani neumím pořádně poskládat větu. Když s někým mluvím, tak se mi taky stává že mám výpadky slovní zásoby.

To je jako bych to četla o sobě! Jsem stejná!
NEUMÍM MLUVIT! Umím psát dobře, ale mluvit NEUMÍM!
Taky asi jako na lidi působím jako de.ment. A ještě se u toho červenám, koktám, hrůza!
Brigádu v call centru ti vážně nedoporučuju, oni tam potřebujou jiný typ lidí, komunikativní.

arrow
profile_image
verisek0902
od 18. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Catyy:
No právě, jak já můžu jít do call centra když se nedostanu ani do dalšího kola pohovoru

arrow
Neprodává v Bazaru

Reaguji na verisek0902:
a ty už jis to zkoušela? Tak se nenech odradit a zkoušel dál

arrow
profile_image
verisek0902
od 18. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Verys:
Ne nezkoušela raději ..ja bych třeba brala práci kde lidi budou volat mě, byla bych klidnější a navíc bych se naučila komunikovat s lidmi, když bych byla v call centru tak by mě znepokojovalo to, že já někomu volám a otravuju ho...
Jinak se snažím hledat práci kde jde o to , že mi někdo zavolá, který se chce zeptat třeba na nějaké informace apod. ale marně.

arrow
profile_image
Morgan le Fay
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji verisek0902: ja bych třeba brala práci kde lidi budou volat mě, byla bych klidnější a navíc bych se naučila komunikovat s lidmi

Však jsou i taková call centra...(i když se tomu říká jinak - helpdesk, technická podpora, apod.)

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené