Ahoj,
už druhý den mi nefungují čsob stránky, tedy i internetové bankovnictví. Pokaždé, když se zkusím přihlásit, tak "Bad request". Máte to taky tak nebo je chyba někde na mém přijímači?
Hledala jsem o tom něco na netu, ale nenašla jsem nic.
Díky
Ahoj,
vyzkoušela jsem to a funguje mi vše normálně. Takže chyba bude někde na tvé straně, ale kde...to neporadím
Zkoušela jsi to z jiného prohlížeče nebo i počítače?
Cituji Scoooby: z jiného prohlížeče
Jej, to mě nenapadlo, díky. Teď jsem to zkoušela z Exploreru, a tam to funguje normálně. Používám Mozillu, tam to nejde.
Neví někdo, co by s tím mohlo být? Zrovna počítačově zdatná nejsem. Mám radši Mozillu.
Já používám Google Chrom a mám tam napsané: "Přihlášení do služby může být úspěšné, přestože váš počítač nemá doporučené nastavení. Plné využití všech funkcí služby (vč. podpory helpdesku) však garantujeme jen u podporovaných operačních systémů a internetových prohlížečů."
Takže ani Chrom 11 není podporovaným prohlížečem (ale nedělá mi problém se přihlásit). Může být problém v tomhle.
Mě to zase dělá to, že když dám přihlásit, tak mě to zase hodí na stránku s přihlášením a pořád dokola....Musím to zkoušet donekonečna, než se mi podaří přihlásit...To samé mi dělá i účet u Poštovní spořitelny...Používám Mozillu, někde tam psali, že to je Mozillou, tak to musím pořádně prohlídnout a nastavit
Už jsem na to přišla. Nástroje - možnosti - správce cookies - v tom seznamu vymazat stránku csob.cz.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.