Asi před třemi týdny jsem si objednala z dvou anglických obchodů balíčky. Jeden z nich je mistrys.co.uk (kosmetika), druhý talullahtu.co.uk (bižuterie). Asi po týdnu od objednání mi přišly náušnice. Bohužel, druhý balíček ne a ne přijít. Psala jsem prodejci, jestli se něco nezdrželo, napsali mi, že ne, že zásilka byla poslána už dávno a dali mi také číslo zásilky. Na stránkách České pošty jsem si toto číslo zásilky zadala do sledování zásilek. Čekalo mě velké překvapení, zásilka již byla VYZVEDNUTA. Já ovšem nic nevyzvedávala, dokonce mi ani nepřišla výzva k vyzvednutí balíčku. Asi si umíte představit, jak jsem byla rozhořčená! Volala jsem tedy na zákaznickou linku, kde mi řekly, že balíček mám na poště. Byla jsem ráda, že to tak je a spěchala na poštu. Zde mě čekalo opět zklamání, když mi nedokázala pomoci paní za přepážkou, která mi tvrdila, že jsem si balíček dávno vyzvedla, šla jsem tedy za vedoucím, který mi tvrdil to samé, že tuto zásilku jsem si již vyzvedla, dokonce mi dohledal podpis, který byl doopravdy můj, jenže to bylo potvrzení od převzetí náušnic, nikoliv balíčku, na který jsem čekala. Tvrdil mi, že ty náušnice, které jsem si vyzvedla mají to číslo zásilky, kterou hledám. Na potvrzení skutečně bylo číslo zásilky z mistrys.co.uk, i když to byly náušnice z talullahtu. Samozřejmě si myslel, že jsem to nějak spletla či tak. Ale vše jsem si překontrolovala, číslo zásilky je doopravdy to od mistrys, od balíčku, který mi ještě nepřišel. Zřejmě se to nějak popletlo, nevím co teď dělat. Snad jste to pochopily ... Co byste na mém místě dělaly? Děkuji!

arrow
profile_image
pirko mojeid
od 29. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

kontaktovala bych prodejce a napsala mu, to co tady ty nám

Cituji pirko: Asi před třemi týdny jsem si objednala z dvou anglických obchodů balíčky. Jeden z nich je mistrys.co.uk (kosmetika), druhý talullahtu.co.uk (bižuterie). Asi po týdnu od objednání mi přišly náušnice. Bohužel, druhý balíček ne a ne přijít. Psala jsem prodejci, jestli se něco nezdrželo, napsali mi, že ne, že zásilka byla poslána už dávno a dali mi také číslo zásilky. Na stránkách České pošty jsem si toto číslo zásilky zadala do sledování zásilek. Čekalo mě velké překvapení, zásilka již byla VYZVEDNUTA. Já ovšem nic nevyzvedáv

Ano napíšu! Fakt je to otrava, tipovala bych, že v momentě, kdy někdo viděl, že jsem si ten první balíček již vyzvedla, zbalil ten s tou kosmetikou a nějak to přepsal. Teď to samozřejmě vypadá, že jsem ten blbec já.... snad se to nějak vyřeší!

arrow
profile_image
Simii
od 24. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na LittleLAMB: Zkus si kromě vedoucího došlápnout i na někoho výš, někdo musí vědět, co se s balíčkem stalo. To co si pošta dovoluje už není možné! Mě se stalo něco podobného - čekala jsem balíček (kabelka), pořád nic nepřicházelo, žádná výzva k vyzvednutí, nic.. Slečna mi psala, že odeslala už dávno. Tak volám na poštu a tam mi řekli, že tam balíček je. Na poště jsem byla do 10 minut od telefonátu a nakonec jsem zjistila, že tam ten balíček není! Docela záhada, když mi před 10 minutami tvrdili, že tam je, ať si přijdu. Nikdo nebyl schopný říct, kdo s balíčkem napoledy manipuloval nebo jak je možné, že o něm nikdo nic neví. Vrchol všeho fakticky

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené