VIP nábytek.cz: Naprosto nehorázný přístup k zákazníkům! Prodavačka je sice velmi ochotná, nemůže však pochopitelně jakkoliv ovlivnit bohorovné chování svého šéfa (jednatele společnosti Justinus s.r.o.): Vrácení peněz za poškozené zboží (kvalitu nekomentuji, ať si každý udělá názor sám) mi dluží už od července (nyní tedy 8 měsíců), šéf odmítá se zákazníky jakkoliv komunikovat, slibů o mailové odpovědi jsem slyšel už nesčetně, nicméně všechny byly plané. Dnes jsem je tedy byl osobně vyzvat (opět pouze prostřednictvím prodavačky), ať peníze ihned v hotovosti vrátí, jinak dostane podnět k řešení ČOI. Nevrátili - chtěli to, mají to mít...
Reaguji na w1970: souhlasím pan majitel už různě zdrhá po Evropě. Našla jsem i diskuzi, kde lidé přišli o statisíce a už je nikdy neuvidí
Dobrý den.
Dejte si pozor na Vipnabytek a Purohome. Jsou to stejné osoby. Propojenost firem je jasná, bylo mnou objednáno na vipnabytek a peníze za dobírku inkasovalo Purohome. Nábytek byl nekvalitní, domnívám se, že je to nekvalitní čína. Nábytek dodán také kazový, poškozený, dodání bylo taky po termínu. Mnoho klientů si stěžuje na výše uvedené, zároveň někteří také na to, že nemají ani peníze ani zboží, dostali rozbité zboží, plesnivé, komunikace byla špatná nebo žádná.... Mnoho klientů chce podat / nebo podává trestní oznámení, jak píšou různě na internetu. Je otázkou, zda nemají další obdobný web (zboží je napohled líbivé, realita odlišná). Někteří z klientů uváděli, že dříve bylo vipnabytek také na Slovensku, tam to však museli zavřít (resp. přeprodali si firmy, jak je možné chápat). Snad tato informace někomu pomůže se rozhodnout při koupi nábytku tak, aby se obešel bez škody.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.