Asi jsem to blbě nazvala, ale nevím jak to nazvat. Prostě jsem si objednala zboží a zaplatila za něj. Jenže eshop nereaguje na maily, telefon je vypnutý a zboží nepřišlo. Objednávala jsem 5.1. Možná zmatkuji ještě brzo, ale začíná se mi to nezdát. Všechno zboží bylo skladem. Recenze jsem nikde nenašla, přesto jsem objednala. Mohu napsat mojí bance, že jsem peníze poslala omylem a oni by je strhuly z účtu toho eshopu? Nevíte jak to probíhá?
Reaguji na Jaanaa22:
Správně, tohle banka nedělá, mně se to taky stalo, naletěla jsem podvodníkovi, nahlásila jsem to mojí bance a ta se spojila s jeho bankou a peníze mi vrátily, tak to zkus udělat taky tak.
http://www.prirodni-lecba-produkty.cz/content/2-ko ntakt
adresa toho eshopu odkazuje na nějakou firmu
http://www.wolfmouse.cz/o-nas/
hledala jsem v obchodním rejstříku to ičo a výsledek 0 nevím co si o tom myslet
Musela by jsi nějak dokázat že obchod skutečně nedodržel smlouvu a nahlásit na policii.
Píšu to už podruhé, ale holky všude mluví o tom, jak na netu řádí podvodníci, tak proč neplatíte přes dobírku?
Banka ti peníze nevrátí. To by si každý mohl vymýšlet, že poslal a nedostal atd. Zkus ještě počkat. Týden je krátká doba Obchodní balík klidně jde 4 až 5 dní. Začala bych stresovat až po 14 dnech
Cituji MissSteamy: Píšu to už podruhé, ale holky všude mluví o tom, jak na netu řádí podvodníci, tak proč neplatíte přes dobírku?
Přesně tak..ikdyž ne každý obchodník to nabízí. Ale pokud je člověk slabší povaha a stresuje se každý den, jestli mu zboží dojde nebo ne, tak je lepší neobjednávat a nedělat si zbytečně vrásky
Cituji avanta: Nebo možná dokonce do 5ti tisíc, teď bych kecala...
Spíš bych se přikláněla k těm 5 tisícům.
Souhlas..Banka to určitě řešit nebude..byla by chudák a jen na tyhle problémy by musela mít desítky zaměstnanců. A zachvíli by se začali dělat na banku kamufláže..je přeci na dospělém člověku komu posílá peníze.
Reaguji na Jaanaa22:
Já nevim, jak je možný, že mi banka peníze vrátila, bylo to jen 300kč.Co vím, tak jsem nebyla jediná, kdo odeslal peníze a nedostal zboží, takže tam bylo asi víc stížností a ne jen ta moje.Každopádně bych svou banku v každém případě kontaktovala, oni se spojí s jeho bankou a ta se spojí s majitelem účtu.
já sem psala bance a řekli mi at zavolám na mlinku a tam se to vyřeší. Jenže jsem trvdila, že šlo o omylné zaslání. Myslím, že kdybych řekla, že šlo o podvod tak se tím nebudou zabývat. Pro mě je to hodně peněz a nemůžu to nechat jen tak. Trestní oznámení mi peníze nevrátí.
Já bych počkala, jenže nejhorší je, že na maily nereagují a telefon je vypnutý, to mě totálně zneklidňuje.
Reaguji na Jaanaa22:
Samozřejmě, že jsem jim řekla, že jde o podvod a jestli tam takhle objednalo víc lidí, tak u tý banky bude taky více stížností.Je fakt, že jak tu psaly holky, tak je ještě brzo, ale vypnutý tel. a nereagování na maily by mě taky zneklidňovaly.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.