Ahojky,
ráda bych se zeptala těch z Vás, kteří mají zkušenosti s internetovým prodejem na stránkách M.T. nábytek, respektive s reklamací.
Cca před měsícem jsme si s přítelem koupili novou skřín, kdy jsme po rozbalení zjistili, že dveře, na kterých je sklo, jsou rozbité. Tak jsme hned druhý den volali do M.T. nábytek a oni nám řekli, jak máme postupovat. Udělali jsme vše, co po nás chtěli. Napsali nám, že zadávají dveře do zakázky, která trvá cca 3 týdny. V tu chvíli jsme si pomyslela, super, to počkáme. Pak mě to ale nedalo a podívala jsem se na recenze, a málem jsem šla do mdlob. Strašně negativní reference, co se týče reklamací. Jeden zákazník tam psal, že si nechal poslat taky nový nábytek, na který čekal 3 měsíce a dodnes ho nedostal. Bojím se, neboť skříň už máme složenou. Jedná se o velkou skříň s posuvnými dveřmi a kdyby se nedej bože stalo, že nám ty nové dveře nepošlou, tak máme jen ty jedny, které jsou tedy nerozbité, ale prakticky k ničemu, neboť pro funkčnost jsou potřeba oboje.
Máte někdo zkušenosti s reklamací u firmy M.T. nábytek?
Předem děkuji za vaše příspěvky a postřehy
M.
Reaguji na matty88: Tak snad nám dorazí v pořádku,máme si objednanou jen na chodbu skřín něco přes 80cm ,ale snad dorazí v pořádku.Nemám ráda reklamace celkově.
dostal jsem ještě voucher se slevou 80% na další nábytek jako omluvu
Reaguji na prorsum:
Tak to máte fajn, my nedostali nic Jen se modlím, abychom dostali v pořádku ty nové dveře
Reaguji na Tamara79:
Budu držet pěsti, aby Vám dorazila v pořádku
Cituji matty88: Tak to máte fajn, my nedostali nic Jen se modlím, abychom dostali v pořádku ty nové dveře
Reaguji na prorsum:
Mám to chápat tak, že Váš příspěvek byla legrace?
Reaguji na Tamara79:
Podobná zkušenost. Zrovna reklamujeme postel, jaksi nedodali bočnice. Jak to, že si nikdo nevšiml, že chybí ta největší bedna? Včetně nás tedy, ale my nevěděli, co v těch bednách bude nebo nebude. Takže jsem napsali reklamaci a poslali foto. Uvidíme, zatím komunikují. Bojím se, četla jsem recenze. Spíme na zemi na matraci už rok. Tuhle postel jsme měli mít už v únoru, přišla pozdě a ještě ne celá. A první postel od jiné firmy nedorazila vůbec a stornovali jsme objednávku. Máme holt štěstí
U nás se má situace následovně. Když jsme jim před 3 týdny potvrdili, o jaké dveře se jedná, bylo nám řečeno, že je zadávají do výroby a budou za 3 týdny. Tři týdny to je dnes, včera, když tam přítel volal mu řekli, že je stále nemají. Když se ohradil, že nám slíbily dodání do 3 týdnů, bylo mu řečeno, že ze zákona mají pořád 30 dní a ať si zavolá příští pátek. A pokud to nebude ani ten příští pátek, tak nám dají finanční obnos. To je od nich sice hezké, ale než finanční obnos bych raději nové a nerozbité dveře-!! Tak jsem zvědavá, s čím zase přijdou.
Nám včera skříň dorazila.Hned ji přitel složil a vše v pořádku.Jen tyč na pověšeni mě nepřijde moc pevná.
Tak to gratuluji
Reaguji na matty88: Je to ********* člověk něco objedná na netu a pak musí řešit reklamaci.Zařizuji celou ložnic přes net,tak mě ještě zbývá dojít obr skřín ze stránky Natali a postel bude ruční práce z Indie ze Sob nábytku,tak snad to bude cajk.A podlahu jsem taky objednávala na nějakém eshopu a problém nebyl.No uvidím co ten zbytek.
Dnešní pokus o další telefonický kontakt proběhl následovně - přítel tam volal, a paní mu oznámila, že většinou v úterý jim dodavatel dává vědět, jestli už jsou dveře vyrobené, či ne, s čehož jsme usoudili, že asi ne, když nám nikdo nedal vědět, že by byly. Sdělila, že pokud se to 24.4. nikdo neozve s tím, že nám dveře dovezou, tak ona sama se nám ozve, vzala si na přítele číslo, což ostatně udělala i předtím a pošle nám adekvátní částku na účet. K čemu mi jsou sakra peníze, když nemám dveře u skříně, do které se mi práší na oblečení, nehledě na to, že to vypadá dost blbě, když k nám někdo přijde na návštěvu a vidí všechen obnos naší skříně Vážně už mě to přestává bavit .....
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.