Ahoj,
koupili jsme si zájezd německé cestovky Glauch reisen přes cestovní agenturu Optitravel. Na dovolenou jsme odletěli a po příletu do Turecké Antalye nám bylo řečeno, že Glauch odstoupil od smlouvy s dopravcem a tedy nemáme zajištěn odvoz a máme jet taxíkem, že nám to potom proplatí. Na hotelu nám po pár dnech sdělili že za nás cestovka taky nezaplatila, tudíž jsme si vše museli zaplatit na vlastní náklady. Vyhodili nás z hotelu a museli jsme si sehnat letadlo do Brna na vlastní pěst. Za dovolenou jsme dali 16 000,-, a dalších asi 16 000,- jsme si znovu zaplatitili na místě sami. Chci se vás zeptat jestli jste některá podobnou situaci nezažila a na co máme za těchto okolností nárok. Děkuji za každou radu
Reaguji na coconutlatte: A delegát nebyl ani na letišti a ani jeden den v hotelu na začátku pobytu? Pokid jste koupili zájezd přímo u CK a ne přes agenturu ještě, tak doporučím kontaktovat německou ochranu spotřebitelů a nebo jejich asociaci CK a CA - to neznám konkrétně, budeš si muste vyhledat na netu. A ještě se podívej na webovky té CK, u koho byla pojištěna a kontaktuj pojišťovnu ohledně úhrady nákladů, tak snad máte všechny faktury.
Hodně štěstí.
Zájezd jsme kupovali přes agenturu, ale ti za to prý nemají žádnou zodpovědnost a jsou pouze zprosředkovatelé, tak to máme řešit přímo s cestovkou. Zítra ještě jdeme do té agentury zjistit co se bude dál dít. Po nějakém delegátovi v Turecku nebyla ani stopa. A děkuji moc za radu
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.