arrow
profile_image
juliska
od 1. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Markvitka:

Jsem ráda, že mohu předat nepříjemnou zkušenost dále, protože vědět tohle dopředu, tak si moc ráda ušetřím nervy, peníze i čas .

arrow
profile_image
Zouzel
od 24. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mám taky trošku negativní zkušenost, i když ne tolik... Objednala jsem zboží a jelikož nebylo skladem, cestovalo z USA. Hned jsem zaplatila, přišel mail o potvrzení zaplacení ale pak dlouho dlouho nic. Tak jsem psala mail, co se děje, prý odešleme za pár dnů... nic se nedělo, další cca 2 maily, odpověď nikde... zboží nakonec došlo, ale ty nervy s tim...
Pokud vás zajímá podrobnější zkušenost, psala jsem zde: http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/2012/03/zkuse nosti-s-nakupem-na-kosmetika-usacz.html

Tak já naštěstí problém neměla.....komunikovali normálně, co jsem objednala přišlo tak jak mělo...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené