Ahoj všichni,
chtěla bych se zeptat zda někdo pracoval v Klientském centru,konkrétně v Ostravě. Nabízejí aktivní a pasivní telemarketing, takže v podstatě klasické call centrum....
Ale mě by zajímalo, zda je pravda, že v inzerátu nabízejí fixní plat 50 až 60,-/hod+prémie.
Takže prosím nějaké zkušené rady od těch,co tam pracovali zda fixní plat není výmysl a jaké to tam bylo. Děkuji moc!
Ahoj v Ostravě jsem si prošla podobnýma nabídkami a jak které jsou seriozní.
Ta agentura se přímo jmenuje Klientském centrum?
Já jsem byla na pohovoru v Simiu (nedoporučuju), pak v Waftcom (tam je to dobré) a těd jsem u O2 (pasivní linka, plný úvazek, ale mesíční školení mi začíná až za dva týdny tak uvidíme ).
Většinou u aktivních linek nemáš žádnou hodinovou mzdu, ale proplatí jen to co sepíšeš, a u té pasivní je to reálná hodinová mzda.
Reaguji na poonik:
ano je to Klientské centrum s.r.o.
Já jsem právě už byla na aktivní u Lucky live(t-mobile) a naslibovali mi fixní plat+provize a nakonec skutek utekl..
A jak se jmenuje přímo ta společnost,kde jsi tedkom ty u toho 02?
Pohovor jsem dělala přes agenturu ADECCO spol. s r. o.
Pracoviště budu mít v budově O2 (poblíž futurumu), ve zkušební době jsem zaměstnáná u té agentury, a když budu vše dělat jak mám a budou se mnou spokojeni, tak o2 nabídne smlouvu na prodloužení a byla bych zaměstnaná přímo u nich což zní výhledově dobře
Jedná se o klasicou infolinku o2, takže lidé volají tobě s tím že chcou něco změnit, poradit a tak....proto je tak tak dlouhé školení, musíš věděrt vše + naučit se pracovat v jejich programu...pohovor byl fakt masakr, měl několik kol a po každém se vyřazovalo (z cca 30 lidí vzali 3)....a plat první měsic při školeni 60 na hod a pak 92 na hod + prémie
Klientské centrum, s.r.o. v Ostravě nedoporučuji, je to agentura, která naslibuje hory doly a pak skutek utek. Předem Vám nic neřeknou a pořád mluví jen to svoje a konkrétní podmínky vaší práce, platu apod. se nedozvíte.
Ahoj, taky by mě zajímalo jak to tam chodí a co vlastně jde?
Odepsala jsem na nabídku brigády a ozvali se mi dneska, s tím, že zítra mám přijít na pohovor.
http://www.klientcentrum.cz/
V čem spočívá práce a jak je to s platem a chováním k zaměstnancům?
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.