Dobrý den,

kde najdu kadeřnictví Libora Šuly?
Nemá internetové stránky

díky Mirka

arrow
Neprodává v Bazaru

Mirkan
Libor Šula The Salon
Dušní 11
Praha 1
Tel.: +420 224 811 822
Otevírací hodiny : PO-PÁ 9-21
SO 11-18

arrow
profile_image
luseee
od 15. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj já byla dnes u Terky a jsem spokojená..Je moc milá a šikovná...

arrow
profile_image
woldinghamuk
od 8. 4. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak stránky už fungují : http://www.liborsula.cz/

Jinak já jsem byla u slečny Katky (hnědé vlasy po ramena) a spravovala mi ke svatbe vyrostený a zpackaný melír (ten výrust sem nechala dojít az na půl hlavy ) a dopadlo to super..chtela jsem svou puvodni svetle hnedou barvu a lehce prosvetlit. Byla jsem u ni mesic pred svatbou a zde je vysledek.. fotky ze svatby .... si davam zase delsi pauzu..tak pul roku a pak to u nich necham primerene zkratit po ramena.

arrow
profile_image
klara123
od 25. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj,
mužete mi někdo prosím poradit kolik stojí cca v salonu Libor Šula melir a strřh? Popř. s kým tam máte zkušenost? Kdysi jsem tam byla u Honzy,ale uz je to pár let...Díky moc za rady.Klára

méně než
10 příspěvků

Nazdárek.... Tak kdyby někdo mohl napsat, plánuju zajít k Liborovi Šulovi , tak na kolik tam asi tak přibližně vyjde odbarvení - střih - melíry.... Moc děkuju...

arrow
profile_image
Ivettkaa
od 1. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mám výbornou zkušenost s Petrem. Platila jsem 2100 za střih (zkrácení a zarovnání) a barvu (s melíry z původních vlasů, které byly hodně blond). Peníze nelituji, vypadala jsem super!

už sice pozdě, ale ostatním aspoň doporučuji Markétu - tmavovlasá dlouhovlasá mladá slečna, chodím k ní léta i když byla jinde, vlasům rozumí a vždy ví co přesně člověk chce především melíry, zesvětlování které umí někteří dobře zmrvit, ona mi dala vlasy dohromady a měla jsem je jak zlato.)

arrow
profile_image
Sonisska
od 13. 8. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Do salonu Libor Šula jsem šla proto, že už jsem nevěděla, kam jít. Všichni kadeřníci mi vlasy prostříhávali a vytvářeli velice nevzhledené a prořídlé kreace, i přesto, že jsem vždy apelovala, že chci tupý střih a sjednocovat do mikáda. Zkoušela jsem centrum i necentrum, slavná i neslavná místa. Už jsem byla doslova zoufalá. Poprvé mne stříhala Linda. Účes nebyl špatný, ovšem Linda mi nesedla. Já jsem měla dřívě dlouhé vlasy a prostříháváním a nekontrolovanými šmiky kadeřníků jsem se dostala lehce pod uši. Neměla pro mé obavy z nových kadeřníků pochopení a byla dost odměřená. Vyměnila jsem ji za Zuzku, která mi dělala i první melír. Po provedení melíru se mě zeptala, zda změnu vidím. Ptala se zřejmě proto, že melír vidět nebyl ani jejíma očima. Zaplatila jsem tudíž 3000Kč za neviditelný melír. Ovšem účes se jí povedl, byla jsem opravdu velmi spokojená a tak jsem nad melírem mávla rukou. Šla jsem k ní po 3 měsících znovu. Tentokráte pouze na střih, a šla jsem na jisto. To byla chyba. Zcela totálně ujela a ze zdravotního sestřihu a zachování původního střihu, o který jsem specificky požádala, mi vytvořila neuvěřitelné zuby. Vlasy mi u hlavy tak brutálně prostříhala, že jsem druhý den měla slzy na krajíčku. Z tupého mikáda byly neforemné cáry vlasů bez ladu a skladu. Nejdříve jsem hned druhý den zažádala o opravu, ale došlo mi, že pro zarovnání by mi musela vzít dalších 5 cm, takže skoro na kluka. Okamžitě jsem se tedy vypravila do salónu, podala reklamaci a zažádala o navrácení peněz. Personál na recepci se choval neprofesionálně. Že prý "ať si dojdu za Liborem nahoru". Trvala jsem na tom, aby on sešel dolů. Což udělal a hezky se představil. K mé reklamaci a stížnosti však zprvu zaujímal velice obranné stanovisko a tvrdil, že nemůže situaci posoudit, že to jedině v přítomnosti kadeřnice Zuzany. Já jsem však trvala na svém a myslím, že z jeho pohledu se dalo vyčíst, že, ač nechtěl, musel uznat, že vlasy vypadají opravdu hrozně. Pod tíhou mých argumentů a zřejmě také pod tíhou toho, co na mně viděl, nakonec k reklamaci a vrácení peněz přistoupil. Chtělo to asertivní setrvačnost, ale v rozhořčení, v jakém jsem byla, to ze mě šlo samo. Bohužel vrácených 950Kč za opravdu děsivý střih mi zpátky mé zdravě vypadající vlasy nevrátí, takže musím opět čekat několik měsíců a doufat, že se někdy najde rozumný a hlavně profesionální kadeřník, který bude vědět, co s vlasy. Jen ještě podotknu, že v salónu Libor Šula, který se prohlašuje za nejlepšího kadeřníka v ČR, bych očekávala, že kadeřníci budou schopni poradit, doporučit a pomoci k luxusnímu vzhledu. Otázku "Co byste chtěla?" bych rozhodně nedávala na první místo. Profesionální kadeřník se podívá a tvoří. Dohoda je nutná, ale nechápu, proč bych měla dokola vysvětlovat, že na mé vlasy jsou prostřihy nevhodné. Pravdou je, že Libor Šula sám pak řekl, že mám vlasy jako jeho sestra a u takových jde o milimetry. Asi mu došlo, jak by vypadala jeho sestra v účesu,který jsem si od nich přinesla já.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené