Chtěla bych varovat před kadeřnickým salonem Fazona na Praze 6. Šla jsem na základě slevového kuponu na tříbarevný melír. Dopředu jsem volala a recepční mi bylo řečeno, že kupon nepotřebuji, stačí vytisknout nabídku z web. stránek slevového portálu, aby kadeřnici věděli, co je v ceně služby. Když jsem se dostavila na místo, byla tam přímo majitelka, mimochodem velice nepříjemná dáma, která se se mnou půl hodiny dohadovala, že kupon potřebuji a že bez toho mne ona nenabarví. Když viděla, že jsem velice rozladěná, tak řekla, že mne nepochopila, že si myslela, že už mám zaplaceno a nemám kupon. Přitom jakmicle zaplatíte,kupon okamžitě obdržíte. Na mé dotazy ohledně tříbarevného melíru odpovídala kladně, pak ale mladému a na první pohled nezkušenému kadrřníkovi, který mne měl barvit, za mými zády řekla, že obyčejný melír. Než kadeřník začal, raději jsem si informaci ověřila i u něho stím, že obyčejný melír nechci, že to v ceně není. On mi řekl, že budu mít obyčejný. Na nic jsem nečekala a odešla, což se paní majitelce ani trochu nelíbilo. Ještě bych ráda zmínila vybavení salonu, se kterým jsem se ještě nikde nesetkala. Zrcadla jen na stěně, žádné zrcadlové stolky, před zrcadle rozkládací platová židle, nic víc. V minulosti jsem již četla negativní recenzi na tento salon, týkala se ale nalepení a prodloužení řas, takže jsem to nebrala moc v potaz. Teď se ale pod to podepisuji i já s úrovní kadeřnických služeb v tomto salonu. Paní majitelka by si měla uvědomit, že by měla být více milá, méně nepříjemná a hlavně zákazníkovi, který chce vědět co dostane za své peníze, věnovat čas a vše mu pořádně vysvětlit, jen tak se jí budou vracet klienti. S tímhle přístupem určitě moc dlouho nevydrží, také mě objednali hned druhý den a nikdo tam nebyl, to taky o lecčems vypovídá. V dobrých kadeřnictvích čekáte i týden a je tam vždy ojednáno více lidí. Takže pozor!!
Dobré kadeřnictví by si nikdy nedalo svoje služby na nějaký slevový portál....Dobré kadeřnictví toto nemá zapotřebí...to svědčí o hodně věcech....
Musím se bohužel k varování připojit. Přišla jsem do kadeřnictví o 20 minut dříve před objednanou hodinou. Přijala mě slečna, která mě měla stříhat, byla milá a řekla mi, že budu muset asi půl hodiny počkat, což bylo jen 10 minut čekání navíc vzhleden k mému brzkému příchodu. No z 10 minut se vyklubalo nakonec minut 35. Během čekání jsem se tam rozhlížela a přemýšlela, jestli neodejdu. Když na mě konečně přišla řada a měla jsem si sednout s již umytými vlasy do "křesla" tak jsem se zhrozila. Stolek byl špinavý a plný vlasů, to samé platí o kartáčích a když si slečna otevřela pouzdro s nůžkami tak to vypadalo naprosto stejně! Stříhání samotné na mě působilo dost začátečnicky. Slečna nebyla schopná mi jakkoliv poradit, co se týče střihu a pokud jsem jí o něco vysloveně nepožádala tak to neudělala - mám na mysli zastřižení zubů, srovnání stran, aby byly stejně dlouhé apod. Jít ke kadeřnici, kterou musíte neustále hlídat jestli vám nestříhá vlasy křivě je dost hrůza. O foukání a rádoby učesání se ani zmiňovat nebudu. Po návratu domů a umytí a vyfoukání vlasů vylezly zuby ještě na jiných místech a kamarádka, která se stříháním už dávno neživí mi to musela opravit. Nikdy bych se už do tohoto "kadeřnictví" nevrátila a radím vám tam nechodit, pokud chcete kvalitně ostříhat.
Také varuji před návštěvou tohoto salonu. Níže posílám znění e-mailu, kterým jsem se snažila domoct nějaké nápravy - naprosto k ničemu. Nechávala jsem u recepční i ručně psanou reklamaci. Paní vedoucí se se mnou ani nesnažila nikdy spojit, natož nějak kompenzovat špatně odvedenou práci. Slečna, která gel lak prováděla, byla evidentně začátečnice. UV lampa byla zanesená špínou a prachem. Legrace mě přišla na 200Kč za voucher + 150 za příplatek. Takže další voucher jsem nechala propadnout a Kadeřnictví Fazona ....už nikdy více. Děkuji.
Dobrý den,
byla jsem u Vás na gelových nehtech. Gel,lak, gel. Připlatila jsem si 150,-Kč. Dvakrát jsem u Vás byla kvůli osobní reklamaci. Ani jednou jsem nemohla mluvit s někým, kdo za práce v salonu zodpovídá. Výsledek práce Vaší zaměstnankyně byl děsný. Gel nerovnoměrně nanesený, boulovatý, černé bublinky z laku zachycené v horním gelu, lak nerovnoměrně nanesený. Opravdu ošklivé.
Mám ještě jeden voucher, který by využila dcera. Navrhuji Vám, buď mi vrátit peníze nebo vzít dceru na gelovou francouzskou manikůru,( doufám ovšem, že už by to vypadalo dobře) s tím, že by nic nedoplácela.
Připojuji s k negativní zkušenosti s kadeřnictvím La fazona a velmi lituji, že jsem si tuto diskuzi nepřečetla dříve - NEDOPORUJU - majitelka je nepříjemná, vymýšlí si a ještě mi vynadala, že mluvím moc nahlas. O tom že jsem v kadeřnictví strávila 3,5 hodiny a výsledek byl tristní ani nemluvím (kadeřnice prý chodí na soutěž - zajímalo by mě kam a hlavně jak si tam vede.
Jo a je pravda, že dobré kadeřnictví asi nemusí využívat slevových portálu, ale zatím jsem byla pokaždé, když jsem si koupila voucher spokojená...Ale tato zkušenost mě asi navždy odradila...
Bohužel i já mám negativní zkušenost s tímto "salonem". Zakoupily jsme si dva vouchery na zkrášlující den s kaviárovým hýčkáním Dvě hodiny před domluveným časem mi přišla zvláštní sms, kde mi sdělili, že zrovna večer před termínem jim onemocněla masérka i kosmetička nejednou a bohužel mi nemohou služby poskytnout. Asi předpokládali, že si poslušně objednám jiný termín. K tomu DÍKY BOHU nedošlo, jelikož jsme přijely celkem z daleka...Potom co jsme jim sdělily, že voucher nevyužijeme a vrátíme byla paní vedoucí docela dost nepříjemná a protivná. Protože jsme ještě netušily s kým máme tu čest domluvily jsme si alespoň manikůru. Jako projev dobré vůle jsme dostaly dokonce slevu Kdybych věděla co nás čeká vzala bych nohy na ramena a utíkala co nejdál...Když pominu používání neočištěných pilníků, stejného ručníku pro více lidí, zanesené plastové vaničky na odmočení, bylo opravdu nejhorším zážitkem samotné lakování nehtů. Při manikůře za 200 Kč používala laky na nehty v hodnotě 30 Kč z drogerie, které byly již staré a vyschlé. Na výběr jsem měla neuvěřitelných 8 odstínů...Před lakováním ještě pro jistotu štěteček několikrát důkladně otřela a výsledek stál opravdu za to. Můžu říct, že tak ošklivě jsem si nenalakovala nehty nikdy ani potmě. První cesta vedla do drogerie pro odlakovací tampony...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.