Cut nad color, Vaňkovka, respektují přání zákaznic
Agatha
Víš on by byl podle mých představ jakýkoliv melír, ale já tam nemám nic. prostě mladá holka nová co tam přijmuli asi ještě nezkušená a nechytlo jí to. Prostě to není vůbec udělané ten melír jen pár fleků udělala. Doma bych to zvládla líp.
Tak jsem byla v kadeřnictví SPIRIT a bylo mi paní vedoucí vysvětleno, že vše je v pořádku a reklamace nebude. Protože ten melír je v pořádku jen jsme se se slečnou kadeřnicí špatně domluvily a proto ona mi udělala melír jinak Bylo mi řečeno, že jsem se špatně vyjádřila co chci nicméně nevím jak jinak to formulovat. Mé přání bylo dobarvení odrostů po celé hlavě blond melírem a pro ukázku jak vypadá finální výsledek v kadeřnictví Spirit přikládám fotky. Bohužel jen vyhozené peníze 900 kč a oprava by stála prý se slevou 20 % 760 kč. Nejsem ten typ co by se hádal, ale zajímá mě váš názor co si o tom myslíte?
lev strana
prav strana
P1011199.JPG
Didonka
proč jsi to proboha platila? njn...teď už je to těžký....já bych se hádala hnea a prostě bych nezaplatila..dokud mi to neopraví. Teď už myslím nic nevyhádáš.
Jinak jo...jsou tam odrosty jak za půl roku, všichni je vidíme.
daty
No víš já měla před měsícem dělaný melír u mé kadeřnice co k ní chodím pár let ( jen viditelné odrosty nahoře) a tady jsem chtěla dodělat ty spodní které nejsou víc jak 2 měsíce barvené protože moje kadeřnice neměla čas objednávala jsem se narychlo tak mi udělala to nejnutnější. Zaplatila jsem to protože to nebylo vidět v kadeřnictví opravdu ne tím, že to jsou spodní vlasy tak jsem to viděla až doma.
:/Didonka
docela drsný. ta kadeřnice se měla propadnout hanbou..na tomhle se snad nejde ani špatně domluvit
berusatko
No né je to prý moje chyba co jsem zaslechla celkem neslušné to bylo 3 kadeřnice se za mýma zádama baví cituji : no, ale to je jako její chyba když si neumí říct, že chce dobarvit celé odrosty mě říkala že chce jenom melír A vedoucí mi řekla, že to je jejich první reklamace a, že musí uznat a dát za pravdu kadeřnici že nic špatně není , že je vše v pořádku a není tam žádné pochybení má to tak být. To mě prostě dorazilo a hádat se s 5 kadeřnicema a vedoucí? to nejde.
přece i když řeknu, že chci melír, tak tam musí ten melír jít vidět, ne? ty jo to je fakt vtipný)))) já mám na hlavě melír a je od hlavy, ještě jsem neviděla , že by se melír dělal od půlky....každopádně jsi jim už udělala slušnou reklamu
berusatko
Však jo o to jde přece nemohu za něco zaplatit a nedostat to a ještě mi lžou, že to je v pořádku to se přeci nedělá. Když si jdu něco koupit a není to v pořádku tak to jdu taky reklamovat .Veřím tomu, že můžou být lidi spokojeni v tomto salonu, že jsou tam zkušené kadeřnice a já zrovna natrefila na mladou holčinu co to ještě neumí, ale říct mi, že je vše v pořádku když je evidentně vidět, že to tak není?? To nejde! Nelíbí se mi takové chování. Nikdy jsem si s ničím stěžovat nemusela a nic reklamovat ale aby semnou někdo tak zametal to ne....
Didonka
víc asi ale nic neuděláš, měla jsi si stěžovat hned, aby ti to kočena opravila...a kdyby to byl solidní salon, omluví se a na vlastní náklady to udělají znovu, pro ně je to houby, jen čas, náklady nula nic. Že se to nedělá? bohužel, lidi jsou různí a slušných lidí je čím dál méně. Myslím, že teď už můžeš tak max. šetřit a pak si to někde nechat udělat znova:/..je to smutné..
berusatko
Já jsem si přišla stěžovat ani ne půl hodiny poté co jsem odešla z toho kadeřnictví. A oni, že se domluví s vedoucí a zavolají mi což se stalo řekli mi, že mi ty vlasy dodělají a překryjí fleky a co se stalo? Najednou dnes to není potřeba vše bylo v pořádku.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.