Ahoj holky,
stala se mi nepříjemnost - před týdnem jsem si v Lindexu koupila větší kabelku (kabelu) s pevným dnem, jenže jsem včera zjistila, že na švu na uších mi pomalu praská (je to jakoby ten zatavený šev) - kabelku nosím asi 5 dní, z toho mnohem víc na popruhu, který se dá ke kabelce připnout, za uši jen výjimečně, i když je větší, netahám tam nic extra těžkého.
Cena byla 1000 Kč, a já se obávám, že to nebude trvat dlouho uši se začnou olupovat (což se mi stalo třeba u kabelky Orsay, ale až po roce intenzivního nošení).
Mám nárok na uplatnění reklamace? Nebo jak toto řešit? Prostudovávám nový zákoník, ale ocením rady.
Díky všem
Přesně tohle to se mi stalo s kabelkou z obchodu Aldo reklamovat nic jinýho se snad poradit nedá
Reaguji na Doudou:
mně to jako hloupý dotaz nepřijde - spíš mi šlo o názor, jestli se to u téhle značky někomu stalo, jestli se třeba obchod nevykrucoval, že kabelka byla přetěžovaná atd. - prostudovat nové podmínky není na škodu, aspoň mi prodejce nebude valit klíny do hlavy.
díky všem - v sobotu zajedu na Čerňák a holt budu pátrat po nové tašce..
Cituji Emma_Belle: hloupý dotaz
To jsem takhle nemyslela, promiň. Jen tak, že nemá cenu nad tím moc dlouho přemýšlet a určitě to hned dát na reklamaci.
Tak reklamace proběhla, s tím, že jsem dostala novou, tu stejnou. Nicméně při řešení reklamace mi bylo sděleno že jsem první, které se to stalo, tak jsem si říkala fajn, asi vadný kus. Bohužel u nové kabelky cca po 14 dnech stejný problém a mě to čeká znovu.
Tímto s nakupováním kabelek z Lindexu končím a jsem zvědavá, jaká bude reakce na opětovnou reklamaci.
Cituji Emma_Belle: Tímto s nakupováním kabelek z Lindexu končím a jsem zvědavá, jaká bude reakce na opětovnou reklamaci.
Za tu cenu je kvalita hrozná, taky se tam snažím nenakupovat.
Možná se Tě budou snažit přesvědčit, že se to ještě jiné zákaznici nestalo a Tobě už 2x, takže to není vadou zboží, ale chybným užíváním. To na mě zkoušeli v Mohito. Ale hlavně se nedej, prodavačky musí zboží přijmout k reklamaci, ať už je jejich názor jakýkoliv. Ony o tom nerozhodují, ikdyž se tak někdy snaží vypadat. Holt je vedení tlačí k tomu, aby reklamací bylo přijatých co nejméně a tak zkouší nejrůznější výmluvy a triky.
Snad to znáš, ale jen pro jistotu, protože na mě to zkoušeli už vícekrát..... pokud nemají identické zboží na výměnu, nesmí Tě nutit vybrat si něco jiného ve stejné hodnotě nebo Ti cpát podobnou kabelku.
Dej vědět jak to dopadlo
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.