Objednala jsem si na internetu hodinky - bílé.
Za dva dny mi však přišly černé, psala jsem ihned na jejich e-mail, že nepřišlo žádané zboží.
Podotýkám, že na fotografii byly bílé hodinky + do e-mailu mi přišla objednávka, kde stálo:
Druh zboží: Hodinky ... bílé
Přišel mi pak e-mail:
Dobrý den,
objednávka byla odeslaná správně, na fotu byly bílé, ale v textu bylo 2x uvedeno, že se jedná o černé hodinky.
Nic o žádném textu nevím, ty mé hodinky už na internetových stránkách nejsou. Ani bílé, ani černé.
Pokud to tam bylo někde malým písmem psáno, že jsou černé, jakože myslím, že psáno to určitě nebylo, myslím, že objednávka mluví jasně: Bílé hodinky.
Mám nárok na vrácení peněz jak hodinek, tak poštovného - tedy 2x?
Pokud zboží vrátíš v ochranné lhůtě 14 dní od převzetí, máš nárok na peníze za zboží i za poštovné, nehledě na to, co ti dodali...
Cituji pavlax: Pokud zboží vrátíš v ochranné lhůtě 14 dní od převzetí, máš nárok na peníze za zboží i za poštovné, nehledě na to, co ti dodali...
Přesně, tak bych taky reagovala. Musí ti vrátit peníze
Cituji Michalinda222: Pokud měli v textu napsáno, že se jedná o černé hodinky, tak ti nemají co vracet.
Tak to bych netvrdila, pokud má slečna/paní v objednávce hodinky BÍLÉ, tak si mohly na celé stránce psát, že jsou černé, ale objednávka (potvrzení objednávky), je závazné.
Takže pošlu doporučeně balík na jejich adresu
s cenou hodinek včetně "došlého" poštovného a "odeslaného" poštovného?
Děkuji holky!
A ještě dotaz: Pokud by paní již na e-maily nereagovala,
zboží bez jejich vědomí poslat nesmím, ne? Co bych pak v takovém případě mohla dělat?
Cituji Gatty: Pokud by paní již na e-maily nereagovala,
zboží bez jejich vědomí poslat nesmím, ne? Co bych pak v takovém případě mohla dělat?
Pošli emailem příslušné paragrafy zákona o ochraně spotřebitele. A pohroz ČOI.
To zda smíš nebo nesmíš bez jejich vědomí věc vrátit bez hledání nevím. Zkus se také kouknout do zákona.
BTW: Pokud si nebudeš vědět rady, tak ČOI má infolinku a tam ti odpoví na otázky
Cituji Gatty: Pokud by paní již na e-maily nereagovala,
zboží bez jejich vědomí poslat nesmím, ne?
Ale můžeš.
Myslíš, že např. Alze každý jeden zákazník nahlašuje, že bude vracet zboží a oni si udělají čárku do notýsku? Vždyť by se zbláznili...
Normálně ji zašli email, že dne toho a toho odesílaš zboží zpátky, odstupuješ od smlouvy v zákonem garantované 14denní lhůtě, a žádáš o vrácení zaplacené ceny.
Cituji pavlax: Pokud zboží vrátíš v ochranné lhůtě 14 dní od převzetí, máš nárok na peníze za zboží i za poštovné, nehledě na to, co ti dodali.
Ne, pokud zboží vrátíš v ochranné lhůtě 14 dní od převzetí,(můžeš bez důvodu) tak máš nárok na vrácení peněz JEN ZA ZBOŽÍ, poštovné ti nejsou povinni vracet!
Pokud by jsi ale nějak dokázala, že hodinky opravdu měly být bílé a přišli ti špatné a poslala si je zpět, teprve potom by ti museli vrátit poštovné i proplatit zpáteční poštu.
A pokud ti do emailu přišla objednávka kde bylo napsáno že sis objednala bílé hodinky, tak bych jim ten email přeposlala zpátky a hodinky bych poslala zpět. Ten email máš jako důkaz že jsi objednala bílé. Pak by mi museli vrátit jak cenu hodinek tak všechno poštovné.
Objednbvka.jpg
Pann.jpg
Faktura přišla až s těmi hodinkami? to bych si teda nenechala líbit. Určitě bych jim zavolala (pokud to jde) a důrazně jim řekla, že chci zpátky peníze za zboží i poštu a hodinky pošlu zpět. Protože sis objednala bílé, stejně jako je v objednávce v emailu. A pokud ti nevyhoví obrátíš se na českou obchodní inspekci.
A jako jen tak si na fakturu propiskou mohli dopsat třeba že sis neobjednala žádné hodinky ale třeba klobouk.
Ano, ta přišla až s těmi hodinkami.
To je jasná jejich chyba, takže rozhodně to jentak být nenechám.
Děkuju za pomoc!
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.