Cituji Lukynkovalenicka: nějak si nejsem jistá, co mám udělat děkuji.
Nic nedělejte. Těšte se na Vánoce
Cituji m0a0d0a: Registrace 10.12. dnes 14.12. přišel poštou PIN3, to byla rychlost
Já se registrovala 5.12. a PIN3 mi ještě nepřišel
To už byste asi měla kontaktovat podporu mojeID, cituji kontakty:
"...V případě jakýchkoliv dotazů a přípomínek k mojeID pište na emailovou adresu podpora@mojeid.cz nebo volejte technickou podporu +420 222 745 111 (non-stop)...."
Jestli můžu doporučit, tak raději volejte...
Čas od času na konec této diskuze vložím připomínku:
Účet mojeID si musíte založit POUZE kliknutím na odkaz (vlastně velké zelené tlačítko) na stránce Jeden iPad mini pro každou padesátou. Nijak jinak.
Cituji jana81: Já se registrovala 5.12. a PIN3 mi ještě nepřišel
Tak jsem zrovna dneska našla dopis ve schránce Trvalo to sice trošku dýl, ale hlavně že heslo nakonec docestovalo.
Dobrý den, mám problém s vložením PIN3. V profilu mám napsáno: "Váš účet je spárován předčasně (v mojeID chybí PIN3) - dokončit ověření účtu" a když kliknu na "dokončit ověření účtu", tak mi naběhne přihlášení na mojeID, tam se přihlásím a pak mi na omlazení naběhne okno "mojeID: účet se nepodařilo ověřit", kde můžu jen potvrdit tlačítkem ok. Jak se tedy prosím dostanu přes omlazení k zadání PIN3? Nebo kde může být problém? Děkuji za odpověď
Cituji AmoreGio: Jak se tedy prosím dostanu přes omlazení k zadání PIN3?
Nijak. Musíte se přihlásit do vého účtu mojeID a tam zadat PIN3. Tím musíte začít. Na spárování je spoooouuusta času.
Reaguji na AmoreGio: Mne sa stalo to isté a podarilo sa mi to vyriešiť tak, že keď ešte nejste prihlásená ale pin 3 ste už zadali, dole kde sa prihlasujete do omlazeni sa vam zobrazi ikonka "prihlasit cez mojeid" a ked sa prihlasite tadial uz sa vam to sparuje normalne. Snad som vam pomohla.
Děkuji za rady, už jsem vložila PIN3 na strankach mojeid.cz, myslela jsem, že tam budu z omlazení přesměrována, kvůli potvrzení založení mého ID na omlazení a následné účasti v soutěži. Díky
Měl jste někdo problém i s PINem 2? Teď je to víc jak 24 hodin od mé registrace a SMS mi stále nepřišla. Už jsem napsala i na podporu.
Z podpory mi zaslali PIN1 a PIN2 znovu, přičemž PIN1 dorazil, ale PIN2 nedorazil. Napsala jsem jim znovu (a jestli to není v nějakém nastavení telefonu nebo v čem...) a znovu mi poslali nový PIN1 i PIN2, přičemž opět dorazil jen PIN1. Zkusila jsem se nyní zaregistrovat znovu s jiným e-mailem (který používám, ale není totožný s tím, co mám tady na Omlazení) a asi protože tam našli nějakou shodu nebo nevím, nepřišel mi zatím ani PIN1 ani PIN2! Tak teď už vůbec nevím, co mám dělat.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.