Zdravím.
Před měsícem jsem na sbazar.cz zakoupila zboží v hodnotě 1400, předem zaplatila. Balík pořád nikde, uživatelka napsala, že se na poště ztratil a zařídí reklamaci. Víc než týden se neozývá, psala jsem jí několik mailů. Znám jen její jméno a město bydliště.
Psala jsem stížnost na sbazar.cz, zatím neodepsali. Uživatelka je tam zakázaná. Jak to řešit? Když půjdu na policii, vyřeší to nějak oni? (tomu moc nevěřím). Není to moc peněz, ale pro mě jako studenta dost, a nechci podporovat toho podvodníka! (pokud je).
Moc děkuji za nějakou radu.
Hezký večer
Pokud se ztratil balík, který posílala obyčejně, měla by Ti paní okamžitě poslat obratem zpátky Tvoje peníze, protože je její blbost, že si ho nenechala pojistit. Pokud byl balík doporučeně a měla ho tedy pojištěný na určitou částku, měla by jí pošta vrátit peníze, kteté by následně poslala Tobě a navíc určitě dostala číslo balíku, které můžeš sledovat na webovkách české pošty a vidíš tam, kde zrovna se balíček nachází.
Cituji Adynkaa: Uživatelka je tam zakázaná
Pokud jsi to věděla, tak jsi jí vůbec neměla posílat peníze.
Myslím, že pokud se ti sama ještě neozve, tak se s penězma můžeš rozloučit.
Reaguji na Adynkaa:
Tak pokud jsi jí to posílala z účtu na účet, tak ve své bance nahlaš krádež a požaduj vrácení peněz. Oni kontaktují její banku a ta kontaktuje jí.Jestliže ti do 14ti dnů nevrátí peníze, pak ti dají její osobní údaje....Mám s tím zkušenost, zatím jsem takto vyřešila vše.
Stalo se mi tady to samé. Bohužel pošta ztratila balíček, který mi slečna posílala. Dala to na reklamaci, přišel mi i nějaký reklamační lístek či co a slečna mi pak vrátila peníze.
Cituji Lady Flame: přišel mi i nějaký reklamační lístek
Ano, chodí takový lístek, kde napíšeš zda si balíček dostala a nebo ne....
Pokud nebude dál komunikovat, tak bych jí poslala mail s hrozbou. Myslím, že maily jí určitě chodí a čte je, jen na ně nechce odpovídat. Řešila jsem podobný problém, zboží skoro stejně drahé, přišlo, akorát to byl padělek. Hrozili jsme ČOI a myslím, že ještě živnostenským úřadem v daném městě (nebo něčím takovým podobným, teď si přesně nevzpomínám) Přímo jsme tam napsali v jakém městě, aby to bylo takové důraznější. V pár mailech se ještě cukal, ale pak si nechal zboží vrátit a zaplatil ho. Platila jsem jenom poštovné, protože už jsem neměla nervy se dál hádat, ale pořád lepší 200 než 1400. Přeju hodně štěstí s vyřízením
Reaguji na Adynkaa:
Vzhledem k tomu,že je prodávající zakázaná (z jakého důvodu?) tak je otázka zda vůbec balíček posílala či to měla v úmyslu.
S tímto nemám zkušenosti ale asi bych to řešila přes banku a snažila se aby platbu stáhla zpět....Myslím,že od dotyčné osoby neuvidíš zboží ani peníze.
Děkuji za rady. Uživatelka je zakázaná až nyní, před dvěma měsíci, když jsem zboží objednávala, nebyla. Mám jí tedy první napsat mail, že ji půjdu nahlásit do banky, nebo jít rovnou tam? Navíc jsem peníze posílala z jiného účtu než mého, můžu tam jít já, nebo majitel účtu?
Psala mi, že balík pojistila na tu cenu. Kdo ví, zda ho vůbec poslala, na požádání ani nenapsala číslo balíku.
Reaguji na Adynkaa:
Ahoj,
tak jak se to vyvíjí? Já bych po ní určitě chtěla číslo toho balíku a vysledovala si ho přes internet jestli to je opravdu tak, jak říká. Ale vzhledem k tomu, že ji na tom bazaru zablokovali tak předpokládám asi to nejhorší
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.