Ahojki, mohl by mi prosím někdo poradit, jak nakupovat na aukru? Mají tam dost docela hezkejch hadříků, ale totálně se tam v tom nevyznám...Co je to to "přihazování", co znamená "koupit teď" a jakým způsobem se pak za zásilku platí? Vůbec nevím, o co tam běží, ale chtěla bych to umět...Předem moc děkuju za rady a zkušenosti!
Přihazování znamená, že věc se draží - aukce a každý, kdo má zájem přihazuje - ten kdo aukci vyhraje, tom přijde od prodejce mejl, ve kterém je uvedeno číslo účtu a další pokyny k platbě. Pokud je u zboží Kup teď - můžeš si věc koupit ihned za cenu, která je tam uvedena.
když přihazuješ ukáže ti to jakou minimální částku musíš dát. A "Kup teď" znamená že to můžeš koupit okamžitě za ty penízky co jsou psané
Jéé, díky moc! A kolikrát můžu k jedné věci přihodit nějakou finanční částku? Jenom jednou nebo i víckrát?
Bonnie199
u zboží je vždy napsáno, do kdy aukce trvá - do té doby můžeš přihazovat Když někdo přihodí víc, ty můžeš zas přihodit...až do té doby, dokud neskončí aukce
akorát se někdy stane že si dotyčná co přihazuje nastaví automatické přihazování do částky za kterou je ochotna zaplatit. A pak se to pořád navyšuje
Ahoj. Stala se mi nemilá věc, neodhlásila jsem se z účtu na aukro a někdo (asi nějaké malé dítko co u nás bylo na návštěvě) za mě něco koupilo. Chtěla bych to zrušit a nevím na koho se obrátit. Prodejce už jsem kontaktovala, ale je tu problém, že to zboží je jakoby už koupené a že ho nemůže zpátky vystavit. Nevíte jestli existuje nějaký mail nebo telefon na Aukro kam bych mohla zavolat a vyřeši to.
taky nemusíš zboží přijmout a ono se vrátí zpět
předpokládám, že tam jsou nastavena pravidla jako nákup kteréhokoliv jiného zboží na netu - tedy vrátit zboží zpět do 14-dnů bez udání důvodu - ovšem na své náklady
Cituji Oren: Prodejce už jsem kontaktovala, ale je tu problém, že to zboží je jakoby už koupené a že ho nemůže zpátky vystavit. Nevíte jestli existuje nějaký mail nebo telefon na Aukro kam bych mohla zavolat a vyřeši to.
Proč by to nemohl znova vystavit?Na stránkách Aukra máš kontakty,musíš si to pročíst.
Chápu,že je prodejce asi naštvaný,mě osobně by něco typu,že někdo to odklikl a já ne)jen jsem se neodhlásila),taky nadzvedly ze židle.
Zkus to,pokud bude prodejce chtít,jde to vyřešit
Mau
matadi
No právě prodejce mi to zboží ještě neposlal a já ani nechci, aby ho posílal. Problém je, že on to zboží teď nemůže zpátky vystavit nebo co. Já tomu moc nerozumím. Psala jsem na fórum aukra, tak snad se někdo ozve.
Cituji matadi: taky nemusíš zboží přijmout a ono se vrátí zpět
No,to asi ne,pokud by to posílal dobírkou,tak ano,ale tam je vše většinou placené předem.
Ona to vlastně nemusí vůbec zaplatit,akorát dostane špatný komentář,naštve prodejce a možná ji někdo z adminů bude kontaktovat,nic víc.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.