Zdravím,našel by se zde někdo schopný poradit jak sepsat tzv. "Pokus o smír" u reklamace?Případně neví někdo kde najdu vzor?Na Googlu jsem hledala,ovšem vše je pouze o finančních pohledávkách a o reklamaci nic.Děkuji!!
Ahoj, našla jsem toto, nevím zda Ti to pomůže:
Jestliže spotřebitel nesouhlasí se zamítnutím reklamace, doporučujeme obrátit se na prodávajícího písemně např. doporučeným dopisem nazvaným poslední pokus o smír. V dopise je vhodné odůvodnit, proč spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí a upozornit prodávajícího, že pokud nevyřídí reklamaci kladně, je spotřebitel připraven bránit svá práva podáním žaloby k soudu.
Ještě toto:
1). První pokus o smír udělat tak, že pouze napíšu a pošlu dopis ve kterém je seznámím s tím, že s vyřízením reklamace nesouhlasím a že si hodlám sehnat soudního znalce, který přítomnost závady potvrdí. Zatím mě to bude stát jenom poštovné. Zároveň se ale opravdu pokusím tohoto soudního znalce sehnat na stránkách www.justice.cz
2.) Pokud první pokus o smír nevyjde, budu si muset u tohoto znalce objednat posudek, který budu muset zaplatit. S tímto posudkem jim zašlu druhý pokus o smír, s tím, že je vyzvu aby telefon uvedli do pořádku a zároveň mi zaplatili tohoto znalce.
3.) Pokud ani druhý pokus o smír nevyjde, podám žalobu k soudu. To také není levná záležitost, jedná o se o několikatisícovou investici, s tím ale, že pokud mi dá soud za pravdu, internetový obchod zaplatí jak náklady na znalce, tak náklady soudního procesu, tak mého případného advokáta.
Něco obdobného sem včera taky našla,tak se to dnes pokusíme nějak rozumně sepsat...tohle papírování nemám ráda....
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.