Ahoj holky. Chce se zepta, zda máte nějakou zkušenost se salonem Soňa v Praze na Mánesově a nově i ve Štěpánské. Já jsem tam byla tento týden na odstranění chloupků pomocí IPL. Personál byl dost neochotný, arogantní a laický. Slečna mě přivítala slovy: "Doufám, že jste se alespoň čtyři dny neholila?!" Na to jsem jí odpověděla, že informaci, že se nemám holit mi říká dost pozdě. Ale naštěstí jsem to měla zjištěné předem. Nechávala jsem si odstranit chloupky z nohou, rukou, podpaží a třísel. Celá procedura trvala přesně 27min. ! Navíc mi slečna přejela hlavicí od stroje po tetování, které mám na noze. Šílená bolest. Noha mi natekla (až cetou domu) tak hrozně, že jsem si musela rozepnout i botu. Doma jsem se všimla, že mám na tetování puchýř, který se mi později sloupnul a mám tam úplně důlek, mám to i pátý den po zákroku lehce červené a na dotyk to i trochu bolí. Nevím co mám teď dělat. Koupila jsem si službu přes vouchry a mám jich ještě pět. Nebylo to levné a proto je nechci vyhazovat do koše. Máte někdo s něčím podobným zkušenost? Jak z nich např. dostat peníze?
Cituji Macík07: Koupila jsem si službu přes vouchry a mám jich ještě pět.
Bohužel hlavně k lidem s vouchery se chovají jako k podřadné skupině, to se už ale hodně často probíralo i tady. Proto bych si masáže ani pobyty přes slevové portály nekoupila. Na tvém místě byhc jim ihned napsala špatné hodnocení a i u nich si ve studiu stěžovala a vyžádala bych si provozáka a chtěla vidět, zda ta slečna měla vůbec všechna potřebná osvědčení k provádění procedury a provozákovi ukázala nohu, kterou ti takhle "zmrzačila".
Mám zkušenost s pobočkou ve Štěpánské. Měla jsem voucher na trvalou na řasy s barvením. Nejdřív jsem se tam vůbec nemohla dovolat, nakonec mě paní objednala. Když jsem tam jela, byla zácpa a dorazila jsem s 10-ti minutovým zpožděním, na to mi paní řekla, že už mě vzít nemůže, protože to má všechno přesně na čas.. Když jsem se teda po přeobjednání konečně dočkala, tak mě usadili na židli bez opěradla napatlala mi to na oči (pěkně to štípalo) opřela mě o zeď a tak mě tam nechala sedět asi půl hodiny (přesný čas už si nepamatuju, možná to bylo déle). Efekt nic moc... No celý to byla hrůza, takže už nikdy víc...
Reaguji na Macík07:
Jako mě udělat tohle na nějakym z tetování tak tam jdu s tou nateklou nohou a udělám tam bo.rdel...
Reaguji na smarny: Když jsem se objednávala, tak jsem mluvila přímo s majitelkou. Měla jsem problem s tím, že vouchry byly do konce října a když jsem se 1.10. objednávala vzali mě až v listopadu. chtěla jsem vouchry jednoduše prodloužit. Sama majitelka si s tím nevěděla rady. Proto kdybych s ní měla řešit něco ohledně špatného zákroku, tak si to vůbec nedokážu představit. Říkala jsem si že jim dám týden na zahojení nohy a pak uvidím jak budu muset postupovat dál. Tohle chci fakt řešit.
Reaguji na Martii: říkala jsem si že počkám týden, jestli se to zahojí. Pak to budu dál řešit. Problem byl v tom, že hned po zákroku to sice bolelo,ale nebylo nic vidět. Nateklo mi to až cestou domů. A jelikož nejsem z Prahy tak se to projevilo až cca po hodině.
Cituji smarny: Bohužel hlavně k lidem s vouchery se chovají jako k podřadné skupině
To je pravda, ale ne takhle chovat by se měli ke všem stejně mile. Ale většinou se to projevuje při objednávání. Moje známá masérka dělá to, že když jí zavolá zákaznice, která namístě platí sumu penězma vezme jí klidně o víkendu, ale když jí zavolá ženská z voucherem tak jí řekne, že nemůže a objedná na nejdřívější termín tak aby se to hodilo i jí a zaplnila místo mezi jinýma zákaznicema. A to docela chápu.
Cituji Macík07: Měla jsem problem s tím, že vouchry byly do konce října a když jsem se 1.10. objednávala vzali mě až v listopadu
Když to máš do konce října a objednáváš se 1. a oni už nemají místo tak by ti to správně měly prodloužit, protože je to jejich chyba.
Tak já se taky přidám..tento salon je absolutně neprofesionální, personál neochotný,až arogantní. Měla jsem tu čest ho navštívit, když sem si koupila voucher na solárko... To solárko bylo v nějakým kumbále či co a a novotou opravdu nezavánělo.. Poté jsem šla za majitelkou a částku si nechala vrátit, protože pod nadpisem "Voucher do luxusního solária v centru Prahy" si představuji něco jihého.....Za mě už nikds víc "Salon Soňa"!
Reaguji na redmary: Prodloužili mi to, ale pro majitelku to byla v tu chvíli nevyřešitelná záhada.. Vůbec nevěděla co s tím..
Cituji Macík07: nevyřešitelná záhada
Určitě věděla, ale asi to na tebe nahrála možná čekala, že řekneš tak to nechte bejt ono totiž je dokázaný, že na čtvrtinu koupenejch voucherů se lidi ani neobjednaj a propadnou jim a když viděla, že to nenecháš tak řekla, že ti to prodlouží.
Holky, už jednou jsem tu měla diskuzi o tomto ,,super" salónu, ale smazali mi diskuzi, že prý jim dělám reklamu! Mě by zajímalo jakou reklamu, když jsem psala to samé co ty!! Holky, já si koupila voucher do solárka a lituji toho ještě teď! Personál příšerný! Pořád lítají někde venku a něco si kupují, telefony nezvedají a když náhodou přijdou zase utíkají, vytrhnou mi kartičku a jsou na mě ještě drzí! Hygiena salónu opravdu příšerná! Ani nad solárkem nemají jak často mění trubky u solárka, v létě tam po mě v solárku lezli brouci a navíc ten personál,ale já jsem zase člověk co si nenechá nic líbit a když jsem psala slečně/ paní Soně email, že personál mi nezvedá telefony, tak na mě ještě byla drzá a ještě, kdybych za to mohla já! A tak jsem podala stížnost na hygienu hl.m. Prahy a ta mi napsala asi 7 přestupků a navíc mají prošlé trubky v solárku! Napsali mi, že si to přijdou ještě jednou zkontrolovat, jestli už chyby opravili, ale oni je neopraví, takže to asi paní zavřou ))
Cituji Macík07: Říkala jsem si že jim dám týden na zahojení nohy a pak uvidím jak budu muset postupovat dál.
No to bych jim teda nedala ani náhodou, protože pak ti leda tak řeknou, že to máš z nekvalitní tělové kosmetiky a kdoví co ještě by řekli a já na jejich místě bych to taky řekla, proto nečekat a jít tam.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.