Koupila jsem si iPod Shuffle.Po rozbalení,přečtění příbalového letáku, nainstalování programu iTunes na přetáhnutí mp3 do iPodu a zapojení do PC přes USB kabel se nekonala žádní reakce.Vůbec se mi iPod nenačte v programu iTunes, nemá žádný kontakt s PC, prosím o radu kde může být chyba.děkuji
Šla bych s ním tam kde jsem ho koupila, nebo šla do servisu. Nebo si tam alespon' zavolej. Běžný postup.
Něco podobného se mi stalo. Koupila jsem si taky Shuffle, přes internet. Stránky byly důvěryhodné a nečekala jsem žádné problémy ( žádný bazar, aukro...normální e-shop) Když mi přehrávač přišel, vše se zdálo ok. Připojila jsem ho k počítači, přetáhla si tam MP3, vytáhla a najednou přehrávač přehrával pouze jednu písničku pořád dokola, při zapojení do PC nic nereagovalo, nefungovalo, prostě nic. Zkoušela jsem tři různé počítače, různá USBčka a stále žádná odezva. Poslala jsem tedy přehrávač k reklamaci, jak psali v obchodních podmínkách do 14ti dnů, napsala předem e-mail. iPod se mi vrátil zpět, zásilka nebyla vyzvednutá na maily nikdo nereagoval, telefonní číslo ze stránek neexistuje. Je to už 2-3 roky doteď mám nefunkční iPod doma. Snad nebudeš mít ,,štěstí" na podobné neseriózní prodejce. Jinak doporučuji reklamovat...nebo prostě...zkusit to
Reaguji na ladykejty: Já si ho koupila v Datartu, a přesně stejnej problém jako má zakladatelka tématu... Teda aspoň s tím rozdílem, že tam byl špatnej kontakt a při zapojení do PC jsem musela kabel držet... Dala jsem ho na reklamaci a po dvou týdnech mi poslali úplně nový...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.