arrow
profile_image
Princeznouive30ti
od 5. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Dobrý den, studuji dálkově marketingovou komunikaci. Dostali jsme za úkol definovat a zhodnotit integrovanou marketingovou komunikaci nějaké firmy (dle vlast.výběru). Nemohu se pořádně nikoho zeptat, mám jen strohé zadání a tak se obracím na vás. Co přesně tam mám zhodnotit (co je myšleno integ.MK ?) ? Pochopila jsem to tak, že budu hodnotit to, jak firma propaguje sama sebe, jakou má ,,reklamu,, , jak funguje styk s veřejností atd. Jen mě tam mate to slovo integrovaná.

arrow
profile_image
Jannnie
od 26. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Integrovaná znamená - jak všechny formy komunikace,které firma používá spolu fungují a vytváří synergický efekt . Zkrátka zda přes všechny kanály firma komunikue stejně a uceleně a nemá např na letácích jiné informace a logo než např na webu nebo zda Ti na callcentru nepodají úplně jiné informace než je prezentováno např v direct mailu atp.

arrow
profile_image
Jannnie
od 26. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

To co jsem popsala je samozřejmě jen velmi velim zjednodušené - neber to úplně doslova,spíš jako vodítko

arrow
profile_image
Jannnie
od 26. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jde hlavně o efektivnost ...

arrow
profile_image
Princeznouive30ti
od 5. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Takže zhodnotím, jak to všechno funguje dohromady a jaký to má efekt ?

arrow
profile_image
Jannnie
od 26. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Hlavně zda to přináší ten zminovany synergický efekt, zda se jednotlivé použíté marketinové komunikační nástroje vhodně doplňují a spolu dohromady přinášejí větší efektivnost než když by byly použity každý zvlášť. Netuším jaké je zadání práce - možná na konkrétní info ohledně zadání by bylo vhodné se zeptat přednášejícího

arrow
profile_image
Princeznouive30ti
od 5. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Jannnie: Děkuju. Tak on nám toho právě moc neřekl a ani neřekne. Řekněme, že je dost netolerantní k tomu, že vlastně nemáme možnost jako denní studenti se více informovat u spolužáků, atd. Dostali jsme zadání vytisklé, jen řekl, že to má být 12ctkou písmem a to je vše.

Zadání: analýza integrované marketingové komunikační politiky konkrétní výrobní nebo obchodní firmy.
 Je třeba v českém komunikačním prostoru nalézt subjekt, jehož komunikace se odehrává formou integrované marketingové komunikace, tedy zapojuje do své některé ucelené komunikační kampaně mix komunikačních nástrojů z oné pětice globálních nástrojů, nebo alespoň větší část těchto komunikačních forem.
 Je nezbytné, aby práce obsahovala: definování cíle komunikační kampaně, popis strategie této kampaně, nasazení jednotlivých komunikačních nástrojů a analýzu jejich obsahové i formální podstaty a kvality, HODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI – TEDY MÍRY DOSAŽENÍ STANOVENÝCH CÍLŮ.
 Posouzení vhodnosti propojení jednotlivých nástrojů a míru synergie, jenž vzniká jejich kombinovaným působením z hlediska vytyčeného cíle. Pokud jsou v komunikaci rezervy, nalezení těchto rezerv a hledání způsobu jejich odstranění

arrow
profile_image
Jannnie
od 26. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

No tak toto je docela dobrý popis najdi si nějakou velkou firmu,ktera IMK používá, řekla bych,že třeba telefonní operátoři by byli dobrá volba

arrow
profile_image
Princeznouive30ti
od 5. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Jannnie: No, já jsem si vybrala jednu kosmetickou firmu, mám k tomu blízko, tak aby se mi lépe s tím pracovalo. Ale nejsem si jistá, jestli je to vhodný objekt.

arrow
profile_image
Jannnie
od 26. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Podle toho zda daná kosmetická firma má dobře udělaný marketing a využívá více než jen jeden komunikační nástroj

arrow
profile_image
Princeznouive30ti
od 5. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Jannnie: Jedná se o Ryor tam myslím, že je to dobře zmáknuté.

arrow
profile_image
Jannnie
od 26. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Taky mi přijde....o to lepší,že je to česká firma a je možné je přímo oslovit,kdybys měla nějaké dotazy

arrow
profile_image
Princeznouive30ti
od 5. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Jannnie: Tak děkuji moc Jannie

arrow
profile_image
paplinka
od 23. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na Jannnie: Ahoj Jannie, měla bych otázku k tomuto tématu, konkrétně k synergickému efektu. Jak ho prokazu, ze v te kampani bylo dosazeno toho synergickeho efektu? Dekuju

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené