Dobrý den,
ráda bych se Vás zeptala, tedy Těch, co jste měli někdy tu možnost pracovat u pojišťovny Generali, na zkušenosti s touto společností. Hlásím se na pozici správce klienta, tak bych ráda věděla co čekat od výberového řízení a především od této pracovní pozice - ale budu ráda za jakékoliv další Vaše zkušenosti, především o náročnosti práce v této společnosti, systému odměňování a benefitech, pracovním prostředí apod.
Předem vám všem mnohokrát děkuji za informace a případné rady.
Já jsem u generali pracovala půl roku jako pojišťovací agentka, což je zřejmě i tvá pozice. Na pohovoru se ptali na silné/slabé stránky a jinak klasika proč bych u nich chtěla pracovat, jak to vidím s prací do budoucna atd. Pokud tě baví oslovování lidí přes tel.č která dostaneš a nevadí ti v práci být v podstatě kdykoliv tak se to dá. Mě ta práce nebavila a už bych to dělat nechtěla, ale byli tam i tací, které to opravdu bavilo a docela si i tak vydělali. Jinak co se benefitů týče tak to si už moc nepamatuji. Ohodnocená budeš podle toho jaké smlouvy měsíčně uzavřeš a kolik - nejvíce peněz bylo za životní pojištění. Myslím, že podmínky a přístup se od té doby moc nezměnil (pracovala jsem tam v roce 2011). Jinak smlouvu jsem měla na půl roku jako DPP a pak už to muselo být na živnost. Pokud by tě přijali tak bys musela jít na školení které stálo 3000,- a mělo by se ti to vrátit pokud v prvním měsíci uzavřeš určitý počet pojištění. Hlavně je důležité si opravdu pořádne přečíst smlouvu kterou bys podepisovala!
Dobry den, příští týden, mě čeká pohovor na stejnou pozici. Nemám ještě žádnou zkušenost jak probíhá pohovor pomocí tzv. AC. co od toho očekávat? děkuji za radu a případnou inspiraci a příklad.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.