Ahoj holky,
doufám že poradí někdo kdo má zkušenost s tímto obchodem.
Dnes nám po měsíci a půl urgování naší zásilky přišel konečně balíček. Problém ale nastal hned při rozbalení, chyběly tři položky.
Na faktuře jsou položky rozepsány a jejich součet je vyšší cca o 20 EUR, než když jsem všechny položky sečetla já sama.
Vůbec nevím jak je to možné. Ale beru to jako podvod. Odeslaly jsme totiž celou částku a nedostaly zboží za které, jsme zaplatily. Společnost téměř nekomunikuje a je velmi těžké z nich dostat jednoznačnou odpověď.
Kam se mohu obrátit? Nebo jak situaci řešit? Budu moc ráda za všechny rady.
To je mi líto, zrovna jsem si od nich chtěla objednávat..
Cituji Michalelka91: To je mi líto, zrovna jsem si od nich chtěla objednávat..
Z asosu a new look objednáváme běžně, poprvé jsme s kamarádkou vyzkoušely tenhle obchod a totální katastrofa.
Potřebuji vědět jak to řešit, popřípadě jestli napsat na britskou obchodní komoru.
Celkom tomu nerozumiem. Forever 21 je americká nie britská spoločnosť, teda pokiaľ viem posielajú tovar z U.S, alebo je to teraz inak? Nebol balíček nejako poškodený- teda či je tu možnosť, že by niečo bolo vybrané? Ťažko sa vyjadriť keď neviem podrobnosti. No nechce sa mi veriť, že by takto potrebovali " zarábať " skôr asi bude háčik niekde inde, ale neviem. Atakuj ich správami prípadne tam zavolaj. Vyjadrili sa priamo, že dané 3 položky boli odoslané v balíku, alebo nie? Čo napísali?
Cituji elllla: Forever 21 je americká nie britská spoločnosť
Zasílají nám balíček z británie, e-shop funguje britský, americký a pro EU
Cituji elllla: Nebol balíček nejako poškodený
Balíček poškozený není, položky nejsou rozepsané na faktuře, ale jsou pouze zaúčtovány v celkové částce. Fakturu mohu poslat případně emailem, mám jí naskenovanou. Volat do GB se mi nevyplatí, když jde o 20 EUR. Oni nekomunikují.
Reaguji na Cindova: Ďakujem za vysvetlenie. Zvláštne. Neviem čo odpísali, ale tým, že daný tovar nebol na faktúre priamo označený, môže znamenať, že ho dodajú dodatočne ( aj keď malo by to byť uvedené). Obávam sa, že Ti veľmi nezostáva nič iné len ich bombardovať žiadosťami o vysvetlenie. Držím palce.
Cituji elllla: Neviem čo odpísali, ale tým, že daný tovar nebol na faktúre priamo označený, môže znamenať, že ho dodajú dodatočne
Bohužel nikde žádné vysvětlení, ani reakce od nich. Stejně jako kdyby měli balíček poslat dodatečně, určitě to uvedou na fakturu. Snad se to nějak vyřeší Ale moc šancí tomu nedávám
Společnost nám napsala email, že jejich ekonomické oddělení neuznalo to, že by nám měli vrátit peníze. Prý, až budou mít na skladě zboží, které je vyprodané nám ho pošlou. Takže hodláme kontaktovat Britskou obchodní komoru v ČR.
Jednání tohoto obchodu je neslýchané, proto si dávejte pozor
Reaguji na Cindova: Tak jak ti to dopadlo? Zrovna jsem si chtěla něco objednat a asi si to rozmyslím! To je šílený přístup!
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.