Takže teda dneska jsem musela objet úřady a "parkovala" 3krát - klasicky kolmo po čumáku jen. Naštěstí vždycky jen vedle jednoho auta a na druhý straně byl prostor ))). Z toho teda jednou jsem zaparkovala na poprvé rovnou bez nějakýho rovnání atd., pak dvakrát jsem to musela trochu dorovnávat a tak nějak v pohodě, ale spíš mě trápilo to, že mam hodně slabý auto, tudíž se musí hodně šlapat na plyn, čehož se zase bojim, aby se mi to zas moc nerozjelo, takže mi to několikrát chcíplo. Takže se musim zkamarádit a sladit ještě pořádně s pedálama Ale je pravda, že jsem se v tom dneska cítila hned lépe než poprvé, tak už jen ... jezdit, parkovat, jezdit, parkovat ...
Taky jsem zkoušela na spolucestující vybalit myšlenku, jakože hned jak se budu bllížit k parkovacímu místu, tak si tam hodim jedničku, právě proto, aby mi to nechcípalo - načež mi bylo řečeno důrazné "Ne, ne, ne! To tam nedávej, pokud to jede."
Tak uvidim, jak si s tim příště pohraju. Musim se s tim pomazlit
Asi to chce si to jen více "tlumit" spojkou, že jo?
Cituji Nicol: tak si tam hodim jedničku,
Ty evidetně nemáš ráda svoji převodovku, to nezkoušej ani se spojkou, nebo zničíš tzv. synchronizační brzdičky v převodovce a pak nezařadíš vůbec.
Cituji Nicol: tak si tam hodim jedničku, právě proto, aby mi to nechcípalo
to vůbec není potřeba!! zbytečně tam dávat jedničku!!
Pokud vyloženě nestojíš a nedíváš se kam to píchnout, tak to nedělej!
Heelska má pravdu!
Miasofia
Ano, já vim .. příspěvek byl špatně pochopen ..
Miasofia
No tak nějak .. jednou tak a po druhý zas jinak .. někdy se trefim hned, někdy musim trochu rovnat, ale jinak mam stejnak pořád radši, když je kolem víc prostoru
No, chce to ještě trénink ..
Jinak by mě ale ještě zajímalo jak zabránit tomu, že někde stojim - např. na semaforech a auto mi couvá a nechci stát na brzdě nebo mít vytaženou ručku ... chci prostě aby normálně stálo, aby jsem se mohla rozjet normálně a ne rychle z brzdy na plyn a jet .. to se bojim, že to auto za mnou nabořim, i když tam je určitá vzdálenost a zas tak rychle to nejede, ale přeci jenom!!
Cituji Nicol: auto mi couvá a nechci stát na brzdě nebo mít vytaženou ručku
tak to ale budeš muset pokud nechceš couvat . Když nestojím dlouho, tak si šlápnu jen na brzdu, když je to na dýl, vyřadím a vždy dám ručku.
Ale docela by mě zajímalo, jak jinak bys to chtěla udělat...
Cituji Nicol: sem se mohla rozjet normálně
a to je jak?
Doporučuji parkovat co nejrychleji, abys to už měla vždy za sebou , viz.
Skutečně toho není co moc poradit. Jsou dny, kdy se vejdu s podstatně větším autem do malé škvíry a jindy naopak nemůžu najít správnou polohu v prostoru pro náklaďák.
James Kirk
Jo o tom si necham zdát
Miasofia
No mě by zajímalo, proč se to tak děje ?!?.. když stojim v kopci, tak bych to ještě pochopila, ale když mi to couvá na rovince, to mě chytá nerv ) ..
Cituji Nicol: když mi to couvá na rovince
tak to asi rovinka nebude (nebo máš těžký ,,zadek" a proto to couvá )
Miasofia
Tobě se to nestává? .. že když stojíš třeba na semaforech, tak musíš držet brzdu, protože to couvá?
Jen občas, ale stane se...
Cituji Nicol: Tobě se to nestává? .. že když stojíš třeba na semaforech, tak musíš držet brzdu, protože to couvá?
No samozřejmě, že to couvá (nebo jede dopředu) podle sklonu vozovky
Nicméně stát na brzdě na semaforech je vhodný zvyk, který bys měla dělat automaticky
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.